كاهش 10 درصدي مسافران بين شهري/ پيگيري خريد زمين جهت دپوي اتوبوس هاي پايانه كاوه

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در جلسه شوراي سازمان پايانه هاي مسافربري مطرح شد؛

كاهش 10 درصدي مسافران بين شهري/ پيگيري خريد زمين جهت دپوي اتوبوس هاي پايانه كاوه

جلسه شوراي سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان برگزار و در آن گزارشي در خصوص فعاليت ها، مسائل و مشكلات اين سازمان ارائه شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، جلسه شوراي سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان با حضور مهدي جمالي نژاد شهردار اصفهان و تمامي اعضا برگزار شد.

در اين جلسه در خصوص تفريغ بودجه سازمان، گزارشاتي ارائه شد و تفريغ بودجه اين سازمان با پنج درصد افزايش نسبت به سال 94 مورد تصويب قرار گرفت.

در خصوص عملكرد سازمان پايانه هاي مسافربري در سال 95 باباگليان مديرعامل اين سازمان گزارشي از نوع و خدمات سازمان پايانه ها در پايانه هاي پنج گانه شهر اصفهان و ارائه خدمات در پارك سوارهاي درون شهري ارائه داد.

در اين جلسه به مشكلات موجود در جامعه و تغيير نگرش مردم نسبت به مسافرت با وسايل نقليه عمومي به ويژه اتوبوس هاي بين شهري و به تبع آن كاهش مسافر اشاره و عنوان شد اين موضوع در سال گذشته كاهش 10 درصدي مسافر را به همراه داشته است.

در ادامه با توجه به شرايط موجود در خصوص مسائل و مشكلات سازمان، افزايش درآمد،‌ افزايش خدمت رساني به مردم و ايجاد تنوع در ارائه خدمات، راهكارهايي ارائه شد كه با بحث و تبادل نظر بين اعضا مقرر شد با همكاري و هماهنگي هر چه بيشتر بين سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اصفهان، اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي اصفهان و دانشگاه ها پژوهش هايي عملياتي در اين خصوص انجام پذيرد.

همچنين در اين جلسه در خصوص ادغام سازمان پايانه ها با سازمان تاكسيراني و مسائلي از جمله متفاوت بودن جنس و اساسنامه اين دو سازمان و ارائه خدمات به مردم گزارشي توسط سازمان پايانه هاي شهرداري اصفهان ارائه و مقرر شد در اين مورد رايزني هاي مورد نياز انجام پذيرد.

با توجه به برنامه سازمان پايانه ها در مورد انتقال خدمات فني پايانه هاي مسافربري شهري به ويژه كاوه به خارج شهر و تبديل كاوه به محلي صرفا براي سوار و پياده شدن مسافران بين شهري زميني توسط سازمان در نظر گرفته شده كه پيرامون مراحل اجرايي آن گزارشي به شهردار اصفهان ارائه و مقرر شد اقدامات لازم پيرامون ادامه روند با همكاري شهرداري اصفهان صورت بگيرد.

ساماندهي جارچي هاي پايانه هاي مسافربري، پيگيري دپوي اتوبوس هاي پايانه كاوه و اقدام به ساخت و انتقال مراكز خدماتي وسايل نقليه مسافربري، پيگيري در اختيار گرفتن مالكيت زمين پايانه انديشه و اقدام به ساخت و جابه جايي پايانه زاينده رود با توجه به اينكه در مكان مورد نظر ايستگاه مترو در نظر گرفته شده و پيش بيني مي شود با انتقال اين پايانه در غرب اصفهان مشكلات خيابان سهروردي و مردم و مسافران كاهش پيدا كند، پيگيري مطالعه مباحث آلودگي و ميزان تاثيرگذاري پايانه ها كه مقرر شد با توجه به اينكه تجهيزات مورد نياز جهت سنجش آلودگي هوا توسط معاونت حمل و نقل و ترافيك خريداري و تحويل شده نسبت به سنجش آلودگي در محل پايانه ها و اطراف تحقيقات لازم صورت گيرد و هماهنگي هاي كلان با سازمان ها و ادارات حمل ونقلي از ديگر مباحث مطرح شده در اين جلسه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا