عضو منتخب شوراي اسلامي شهر اصفهان: حفظ هويت ايراني و اسلامي در پروژه تعريض پل فلزي

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

عضو منتخب شوراي اسلامي شهر اصفهان:

حفظ هويت ايراني و اسلامي در پروژه تعريض پل فلزي

عضو منتخب شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: تمام پروژه هايي كه در شهر اصفهان اجرا مي شود بايد بر اساس استانداردها و ظرفيت هاي جهاني در تمام ابعاد فني و نمادين شهري باشد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، اصغر برشان در خصوص  بهره برداري از تعريض پل فلزي اظهار كرد: پروژه هايي كه يكي پس از ديگري در شهرداري اصفهان در حال افتتاح است بر اساس برنامه پنج ساله و برنامه اصفهان 1400 شهرداري است و به طور قطع پروژه هايي كه اجرايي و عملياتي مي شود بايد بر اساس برنامه مدون و بر اساس بودجه هاي پيش بيني شده اجرايي شود.

وي تصريح كرد: اولويت بندي اين پروژه ها بايد با توجه به محدوديت هايي كه شهرداري در منابع با آن مواجه است انجام شود تا پروژه ها بر اساس اولويت بندي ها و ضرورت بندي هاي كارشناسي شده اجرايي شود.

عضو منتخب شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه شهر اصفهان تنها متعلق به اصفهان نبوده بلكه متعلق به تمام جهانيان است، افزود: بر همين اساس پروژه هايي كه در شهر اجرا مي شود بايد بر اساس استانداردها و ظرفيت هاي جهاني در تمام ابعاد فني و نمادين شهري  باشد.

برشان تاكيد كرد: پروژه ها و برنامه هاي در دست اجرا در شهر اصفهان علاوه بر برخورداري از استانداردهاي جهاني بايد با معماري سنتي اصفهان نيز مطابقت داشته باشد.

وي با اشاره به پروژه تعريض پل فلزي گفت: در اين پروژه علاوه بر اينكه از تكنولوژي هاي روز استفاده شده هويت معماري اصفهان و هويت ايراني و اسلامي در اجراي آن حفظ  گرديده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا