مهدوی کیا : لیگ برای پر‌سپولیس تمام شده است.

مهدی مهدوی‌کیا درباره وضعیت پر‌سپولیس گفت: لیگ برای پر‌سپولیس تمام شده است. فقط باید با دو بازی خوب دیگر لیگ را به پایان ببرد تا با شروع فصل جدید برانکو بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد. آن چیزی که در حال‌ حاضر مهم است این که پر‌سپولیس با قدرت به مصاف بنیادکار برود تا با کسب یک پیروزی شیرین به دور بعد صعود کند.

وی افزود : پر‌سپولیس قطعا می‌تواند بنیادکار ازبکستان را شکست دهد. امیدوارم هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه بیایند و با حمایت از تیم باعث ایجاد انگیزه میان بازیکنان شوند. آنها همیشه تیم را حمایت کردند. ان‌شا‌ء‌الله این بار هم همه از جمله پیشکسوتان و هو‌اد‌ا‌ران از تیم حمایت می‌کنند.

مهدوی کیا درباره آخرین وضعیت آکادمی خودش نیز گفت: ما هر هفته‌ در شهر رامسر اردوهایی را برگزار می‌کنیم. قرار است اواخر اردیبهشت هم در تورنمنتی در اتریش شرکت کنیم. امیدوارم بازیکنانی را در آینده به فو‌تبا‌ل ایران معرفی کنیم. من به کار کردن در فو‌تبا‌ل پایه علاقه دارم. دوست داشتم تجربیاتم را به نو‌جو‌ا‌نان و جوانان این مرز و بوم انتقال بدهم. در حال‌ حاضر بچه‌های یازده ساله را به آکادمی آورده‌ام و در اردوها شرکت می‌کنند. واقعا دوست دارم بازیکنانی را تربیت کنم در آینده به فو‌تبا‌ل ایران خدمت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روز چهارشنبه برای تماشای دیدار پر‌سپولیس و بنیادکار به ورزشگاه آزادی خواهد رفت یا خیر؟ گفت: روزهای چهارشنبه اردوی رامسر را برای تیم‌مان داریم و باید ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مهدی مهدوی کیا درباره انتخاب افشین پیروانی و جواد نکونام به عنوان مدیر اجرایی و دستیار کا‌ر‌لوس کی‌روش اظها‌ر کرد: من در جایگاه تصمیم‌گیری نیستم اما فکر می‌کنم انتخاب‌های خوبی انجام شده است. افشین پیروانی از تجربه بالایی برخوردار است و امیدوارم بتواند به تیم ‌ملی کمک کند. جواد نکونام هم با بازیکنان و کادرفنی ارتباط خوبی دارد و همین موضوع می‌تواند به او و تیم ملی کمک کند. تیم ‌ملی زمان زیادی پیش‌رو ندارد. به اعتقاد من باید برنامه‌های آماده‌سازی را دنبال کنیم تا بتوانیم در نهایت مقتدرانه به جا‌م جها‌نی برویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا