ترامپ ۳۱۶ میلیون دلار بدهی شخصی دارد

پایگاه خبری ارک خبر-امریکا:

براساس یک گزارش رسمی؛

ترامپ ۳۱۶ میلیون دلار بدهی شخصی دارد

بر اساس داده‌های مالی فدرال که در عصر جمعه توسط اداره اخلاق دولت منتشر شد، دونالد ترامپ تا نیمه ۲۰۱۷، حداقل ۳۱۵.۶ میلیون دلار به آلمان، آمریکا و سایر وام‌دهندگان بدهی شخصی دارد. 

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، او در عین حال ۲۰ میلیون دلار از هتل خیمه‌ای جدید خود در واشنگتن، که در سپتامبر گذشته در خیابانی پایین‌تر از کاخ سفید بازگشایی شده است، درآمد دارد. درآمد او از «مار الا گو» هم که تفریحگاهی در فلوریداست و به کاخ سفید زمستانی معروف است، افزایش یافته است.

درآمد گزارش شده ترامپ در سال ۲۰۱۶ و اوایل ۲۰۱۷، حداقل ۵۹۴ میلیون دلار است و ارزش داراییهای وی حداقل ۱.۴ میلیارد دلار است.

سند ۹۸ صفحه‌ای منتشر شده در وبسایت اداره اخلاق نشان می‌دهد که ترامپ حداقل ۱۳۰ میلیون دلار به بانک «دوچ بنک تراست کمپانی امریکاز»، که شعبه ای از بانک آلمانی «دوچ بنک ای جی» (بانک آلمان) است، بدهکار است.

برای مثال، در این سند منتشر شده است که ترامپ مبلغ ۵۰ میلیون دلار بابت خرید اداره پست قدیم، یک مکان تاریخی در واشنگتن که ترامپ آن را به هتل تبدیل کرده است، به دویچ بانک بدهکار است.

ترامپ گزارش داده است که حداقل مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار به «لدر کپیتال کراپ»، که یک شرکت تجاری اجاره املاک است و دفاتری در نیویورک، لس آنجلس، و بوکاریتون فلوریدا دارد، بدهکار است.

بزرگترین قسمت درآمد ترامپ ۱۱۵.۹ میلیون دلاری بود که از تفریحگاه و استراحتگاه نشنال دورال ترامپ در میامی به دست آمده بود که از درآمد ۱۳۲ میلیون دلاری او از این مکان در سال گذشته کاسته شده است.

این مستندات نشان می‌دهد ترامپ قبل از اینکه رییس جمهور آمریکا شود در ۵۶۵ شرکت و موسسه پست مدیریتی داشته است. تصدی او در اغلب این پستها در ۱۹ ژانویه، روز قبل از تحلیف او، خاتمه یافت. وی سایر این پست ها را هم در ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پایان داد.

اکثر این پست ها در آمریکا بودند، درحالیکه تعدادی هم در اسکاتلند، ایرلند، کانادا، برزیل، برمودا و سایر مناطق جهان قرار داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا