توقيف محموله ميلياردي برنج قاچاق در لنجان

پایگاه خبری اررک خبر-اصفهان:

توقيف محموله ميلياردي برنج قاچاق در لنجان

فرمانده انتظامي شهرستان لنجان از كشف يك محموله برنج خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 300 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا افشاري ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي کسب خبري مبني بر اينكه افرادي در شهرستان لنجان اقدام به وارد كردن و توزيع برنج خارجي قاچاق مي كنند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت .

 

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و اطمينان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : يك دستگاه كاميون كه قصد ورود به انبار مورد نظر را داشت شناسايي و متوقف شد كه در بازرسي از آن 10 تن و 800 كيلو گرم برنج خارجي قاچاق كشف شد.

 

سرهنگ افشاري ادامه داد:همچنين در بازرسي از انبار مورد نظر نيز مقدار 14 تن و 900 كيلو گرم برنج خارجي كشف شد.

 

اين مقام مسئول اظهار داشت: در مجموع 25 تن و 700 كيلو گرم برنج خارجي بدون مدارك مثبته گمركي كشف شد كه كارشناسان مربوطه ارزش آن را يك ميليارد و 300 ميليون ريال اعلام كرده اند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان لنجان در پايان با اشاره به دستگيري دو قاچاقچي در اين خصوص و تحويل آنها به مراجع قضائي قاچاق كالا را يكي از موانع بزرگ بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتي دانست و اظهار داشت: ورود بي رويه كالاي خارجي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي، براي سرمايه گذاران داخلي نيز ناامني به همراه خواهد داشت كه از شهروندان تقاضا مي شود در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا