جواب نظام اسلامی در مقابل ترقه بازی ها دندان شکن است

پایگاه خبری ارک خبر- سیستان وبلوچستان:

فرمانده نیروی انتظامی:

جواب نظام اسلامی در مقابل ترقه بازی ها دندان شکن است

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان همواره به دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش مردم هستند اما هیچگاه موفق نبودند و جواب ترقه بازی اخیر خود را نیز با اقدام دندان شکن موشکی دریافت کردند.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، سردار حسین اشتری امشب در جمع سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین منطقه سیستان اظهار داشت: امروز با وجود اینکه در اطراف ما چه در مرزهای شرقی و چه مرزهای غربی اتفاقات مختلفی رخ می دهد اما امنیت کشور ما یک امنیت بی نظیر و مثال زدنی است.

وی افزود: اگر به دقت وقایع منطقه ای و فرا منطقه ای را رصد کنیم به این نتیجه می رسیم که جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه امنیت ایران اسلامی یک امنیت پایدار و مردمی است، ادامه داد: بنده به سهم خود از همه مسئولان، ریش سفیدان، سران طوایف و مردم عزیز که همواره همکاری گسترده ای که با مرزبانان و نیروی های انتظامی دارند قدر دانی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی علت این امنیت را برکت خون شهدا دانست وگفت: رشادت و جانفشانی های شهدا و جانبازان و انسجامی که بین مردم و نیروهای مسلح وجود دار د از دیگر عوامل امنیت پایدار در ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: البته در رأس همه این عوامل مهمترین عامل امنیت کشور، هدایت ها و مدیریت عالی کشور به دست فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای است.

وی ادامه داد: دشمنان، معاندین، اشرار و گروه های تروریستی همواره به دنبال این هستند تا امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنند واین مسئله طبیعی است زیرا دشمن کارش عناد و دشمنی است.

سردار اشتری گفت: اینکه ما می بینیم در هفته گذشته آن اتفاق تروریستی در تهران رخ داد به دلیل این نیست که آن ها در آن روز اراده کرده اند بلکه دشمنان از روز اول انقلاب به دنبال این بودند تا نا امنی را به داخل کشور بیاورند ولی موفق نشدند.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاقات در روحیه مردم و مسئولین تأثیر گذار نیست، تصریح کرد: کسانی که دهه ۶۰ یادشان است می دانند چه مشکلاتی در آن زمان در کشور وجود داشت و گروه های تروریستی، ضد انقلاب و منافقین چه مشکلات بزرگی برای ملت ایران ایجاد کرده بودند اما به لطف خداوند همه آن مشکلات با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: تروریست های در آن روز ترقه ای زدند و رفتند و به جای ترقه موشک به سرشان خورد که جواب دندان شکنی بود واین نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است، افزود: امروز نیروی انتظامی بایک ظرفیت وتوان بسیار عالی در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم است.

وی گفت: ما مشکلات همکاران عزیز انتظامی و مرزبانی در این گونه مناطق را می‌دانیم و با جدیت در تلاش هستیم تا بخشی از نیازهای معیشتی را بر طرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی در بین اعضای شورای تامین استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌ها وجود دارد و همه باید بدانیم که وظیفه ما خدمت به مردم است.

اشتری با اشاره به اینکه امروز امنیت این استان یک امنیت بی‌نظیر و مثال‌زدنی است، تصریح کرد: هدف‌گیری دقیق موشکی سپاه در هدف قرار دادن مقر و پایگاه تروریست‌ها بیانگر قدرت و توان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه باید قدر این امنیت را دانست، خاطر نشان کرد: مرزبانان واقعی حریم کشور همین مردم شریف هستند که از مرزها پاسداری و مراقبت می کنند و تلاش همه همکاران ما برای امنیت و آرامش مردم است.

وی ادامه داد: همه ما باید هوشیار باشیم زیرا امروز دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه با استفاده از موضوعات مذهبی هستند ولی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با وحدت و برادری در کنار هم خدمت و زندگی می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه باید این وحدت بزرگ در تمام نقاط کشور همچنان حفظ شود، گفت: خوشبختانه امنیت و آرامش استان سیستان و بلوچستان روز به روز در حال پیشرفت است و آمار ها بیانگر این است که جرائم و تهدیدات این استان نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا