دين ما به شهدا، استقامت در برابر توطئه هاي دشمن است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

پيكر جانباز 70 درصد نيروي انتظامي ،مهدي ترك لاداني، كه پس از تحمل سالها درد و رنج عوارض شيميائي دوران دفاع مقدس به درجه رفيع شهادت نائل آمده و به جمع همرزمان شهيدش پيوسته بود صبح امروز با حضور مسئولان و نيروهاي نظامي و انتظامي و مردم شهيد پرور اصفهان تشييع و در گلستان شهداي اين شهر به خاك سپرده شد.

دين ما به شهدا، استقامت در برابر توطئه هاي دشمن است

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان با بيان اينكه امنيت امروز ما به خاطر ايثارگري شهدا و جانبازان است،استقامت در برابر توطئه هاي دشمن را اداي دين به مقام آنان عنوان كرد.

سرهنگ” محسن عقيلي” در حاشيه تشييع پيكر جانباز شهيد مهدي ترك لاداني، از جانبازان دوران دفاع مقدس نيروي انتظامي استان اصفهان گفت: اگر امروز مي توانيم در كشور عزيزمان آزادانه نفس بكشيم و در امنيت كامل زندگي كنيم به خاطر ايثارگري و فداكاري شهدا و جانبازاني نظير شهيد ترك لاداني است.

وي برگزاري مراسم تشييع با شكوه اين جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس در آستانه راهپيمائي روز جهاني قدس را داراي پيام هاي بسيار زيبا براي جامعه دانست و گفت: مهمترين پيام اين مراسم و حضور پرشكوه مردم مومن و روزه دار اصفهان پاسداري از ارزش هاي اسلام و انقلاب، امام و شهيدان است.

اين مقام انتظامي با اشاره به تهديدات دشمن و توطئه هاي آنان براي دلسرد كردن مردم از نظام جمهوري اسلامي گفت: اين حضور مردم نشان دهنده اين است كه ملت ما همچنان ادمه دهنده راه شهدا است و ذره اي از حمايت و پشتيباني از ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي عقب نمي نشيند.

وي در پاسخ به اين سوال كه مردم ما چه وظيفه اي در قبال ايثارگري شهدا و جانبازان دارند افزود: مهمترين وظيفه و اداي دين ما به مقام شامخ شهدا و جانبازان، استقامت و پايداري در برابر توطئه هاي دشمنان و تلاش براي پيشرفت و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

سرهنگ عقيلي با اشاره به خصوصيات شهيد لاداني، گفت: شهيد گرانقدر از نيروهاي ژاندارمري سابق بود كه علي رغم بازنشستگي به جبهه هاي حق عليه باطل شتافت و در سال 65 در منطقه فاو در عمليات والفجر 8 با حمله شيميائي دشمن بعثي به افتخار جانبازي نائل آمده بود كه اين عمل ، ايثارگري و فداكاري او براي حفظ نظام را نشان مي دهد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان خاطر نشان كرد: اميدواريم با استقامت و پايداري در راهي كاه اين عزيزان برداشتند بتوانيم اهداف مقدس آنان را جامعه عمل بپوشانيم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا