دکتر رسول زرگرپور در پیامی مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دکتر رسول زرگرپور در پیامی مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواند
استاندار اصفهان با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ی استان اصفهان دعوت کرد که در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده خود خشم انقلابی خود را به منصه ظهور نهند.
متن پیام بدین شرح می باشد:

درود بر قدس و بر مسجد الاقصی، درود بر ملت های بپاخاسته در مقابل اسرائیل جنایتکار
حضرت امام خمینی(ره)
روز جهانی قدس، روز استقامت و ایستادگی و مظهر فریادخواهی جهان اسلام برای نجات قبله نخست مسلمانان و محل معراج پیامبر از چنگال اشتغالگران صهیونیست به شمار می رود. روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و نماد وحدت، استکبار ستیزی، صلابت و استقامت مسلمانان عدالت خواه و ظلم ستیز امت اسلام در مقابله با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.
امسال روز قدس مفهوم دیگری پیدا کرده است. اگر روزی تنها مردم غزه و کرانه باختری در معرض تجاوز و ظلم بی امان تروریسم و حامیان جنایتکار آنان قرار داشتند، امروزه یمن، عراق، سوریه و دیگر نقاط با این چالش مواجهند. بی تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است اما پر واضح است که با افزایش فشارها و تهدیدها و تحریم ها، غیرت و مقاومت ملت های مسلمان نیز افزایش می یابد و دریای مواج استکبار ستیزی امت اسلامی به جوش و خروش خواهد افتاد.
انقلاب اسلامی ایران که حرکتی شکوهمند و بی مانند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد و آرمان آزادی قدس را با صدای بلند فریاد برآورد حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را برتارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می دارند، غافل نمانند و در دفاع از هویت و سرزمین خود لحظه ای از پا ننشینند.
اینجانب ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات تجاوز کارانه ی رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم روزه دار، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه ی استان اصفهان دعوت می نمایم که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز با عظمت، بار دیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی کفر و استکبار به گوش جهانیان برسانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا