استاندار آذربایجان شرقی: باکو برای ایجاد شرکت مشترک حمل و نقل آماده است

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

استاندار آذربایجان شرقی: باکو برای ایجاد شرکت مشترک حمل و نقل آماده است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جمهوری آذربایجان برای ایجاد شرکت مشترک حمل و نقل جاده ای در این استان اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز یکشنبه در دیدار رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در سفر اخیر سفیر جمهوری آذربایجان در ایران به این استان در خصوص ایجاد شرکت مشترک حمل ونقل جاده ای اعلام آمادگی کرد.
وی ادامه داد: همچنین یکی از سرمایه گذاران بزرگ کشور ترکیه برای سرمایه گذاری در بخش حمل ونقل آذربایجان شرقی ابراز تمایل کرده است.
جبارزاده با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله توسعه استان گفت: یکی از هسته های کلیدی این برنامه حمل و نقل در نظر گرفته شده که پروژه های مختلفی نیز برای آن تعریف شده است.
وی اظهار کرد: در این برنامه شهرستان بستان آباد به عنوان هسته حمل و نقل استان در نظر گرفته شده تا همه کالاهایی که از کل کشور برای توزیع در شمال غرب و خارج از کشور به این استان می آید به این شهرستان ارسال شود.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: از سرمایه گذاران در بخش نوسازی ناوگان و راه اندازی شرکت های بزرگ حمل ونقل حمایت می کنیم.
وی با اشاره به اینکه در استان روستاهایی وجود دارد که اکثر مردم آن در بخش حمل و نقل مشغول فعالیت هستند، گفت: در سال جاری از محل اقتصاد مقاومتی، این بخش به عنوان بخش خدماتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این دیدار از اقداماتی که در چهار سال گذشته در راستای بهبود وضعیت جاده ای و حمل و نقل از سوی مدیریت ارشد استان انجام گرفته تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا