فرهنگ سازي در حوزه ترافيک از رويکردهاي اصلي مديريت شهري/ اقدامات نرم افزاري در کنار اجراي پروژه هاي عمراني

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

فرهنگ سازي در حوزه ترافيک از رويکردهاي اصلي مديريت شهري/ اقدامات نرم افزاري در کنار اجراي پروژه هاي عمراني

شهردار اصفهان گفت: در کنار افتتاح پروژه های بزرگ و شاخص در سطح شهر که با حضور شهروندان و همدلی مدیران هر هفته افتتاح و یا کلنگ زنی می شود اقدامات نرم افزاري را نيز در دستور کار خود قرار داديم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مهدی جمالی نژاد در مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد: از ۲ سال گذشته اقدامات بسيار ارزشمندی در حوزه حمل و نقل آغاز شد و قرار بود فعالیت های این حوزه تنها به اقدامات سخت افزاری ختم نشود و فناوری های سخت را در کنار فناوری های نرم به کار بگيريم.

وی تصريح کرد: در کنار افتتاح پروژه های بزرگ و شاخص و پروژه های محله محور در سطح شهر که با حضور شهروندان و همدلی مدیران هر هفته افتتاح و یا کلنگ زنی می شود اقدامات نرم افزاري را نيز در دستور کار خود قرار داديم.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه ترافیک بسیار اهمیت دارد، افزود: اصفهان پروژه های متعددی همچون احداث زیرگذر، روگذر، تقاطع، تعریض خیابان داشته و دارد اما متاسفانه تاکنون مشکلات ترافیک و مسائل زیست محیطی آن حل نشده است بنابراین در کنار این اقدامات ارزشمند و زیربنایی فرهنگ سازي در حوزه ترافيک نيز بسيار مهم است.

وي با بيان اينکه مسائل فرهنگي اهميت بسيار زيادي در دوره چهارم مديريت شهري داشت، اضافه کرد: خوشبختانه در دوره پنجم نيز اعضای شورا فرهنگ دوست هستد و به طور حتم اقدامات شاخصی در این حوزه خواهند داشت.

جمالي نژاد به طرح سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و گفت: طرح سه شنبه های بدون خودرو مورد استقبال همشهریان قرار گرفت بنابراین امیدوارم این پویش تعطیل نشده و با استقبال شهروندان ادامه داشته باشد

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا