برگزاری ویژه برنامه “کتاب و سینما” در موزه حمام علی قلی آقا

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 برگزاری ویژه برنامه “کتاب و سینما” در موزه حمام علی قلی آقا

دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری با همکاری مدیریت کتابخانه های این سازمان، به برگزاری نشست “کتاب و سینما” اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی دفتر سینما با بیان این مطلب گفت: این نشست با موضوع “قدرت اسطوره: از قهرمان هزارچهره تا سفر نویسنده” با حضور محمد گذرآبادی و شادی خسروپناه برگزار می شود.

مصطفی حیدری اظهار داشت:  نشست “کتاب و سینما” روز شنبه 24 تیرماه از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری با همکاری مدیریت کتابخانه های این سازمان در محل موزه حمام علی قلی آقا برگزار می شود.

وی افزود: شادی خسرو پناه مترجم کتاب “قهرمان هزارچهره” اثر جوزف کمپبل است که در این کتاب یکی از مهمترین نظریه های علمی اسطوره شناسی مطرح می شود و تاثیرات عمیقی بر داستان نویسی و فیلم نامه نویسی گذاشته که شادی خسروپناه را می توان معرف این نظریه ارزشمند و تاثیرگذار به جامعه فرهنگ و هنر ایران دانست.

حیدری ادامه داد: محمد گذرآبادی، مترجم کتاب “سفر نویسنده”،  دارای مدرک کارشناسی رشته کارگردانی فیلم و کارشناسی ارشد رشته سینما از دانشگاه هنر است که ترجمه بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه های سینما ، تلویزیون ، ادبیات ، ارتباطات ، روانشناسی و تالیف نخستین فرهنگ تخصصی واژگان و اصطلاحات فیلمنامه نویسی ، تدریس فیلمنامه نویسی، برگزاری همایشهای تخصصی در زمینه آموزش فنون فیلمنامه نویسی از جمله سوابق کاری گذرآبادی است .

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند از  ساعت 16 به محل موزه علی قلی آقا واقع در خیابان مسجد سید، خیابان آیت اله بیدآبادی مراجعه کرده و یا با شماره 32239937 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا