درخشش هنرمندان آذربایجان شرقی در جشنواره های فیلم و عكس سوره

خبرگزاری ارک: رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در دومین جشنواره ملی فیلم و عكس جلوه های آب و سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره خبر داد.

به گزارش ایسنا ،  حسن میلانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در دومین جشنواره های فیلم و عكس جلوه های آب که در استان اصفهان برگزار شد، جایزه بهترین تصویربرداری به یاشار دادبخش از استان آذربایجان شرقی برای  تصویربرداری فیلم داستانی اینام اهدا شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در جشنواره فوق جایزه بهترین كارگردانی نیز به آقای علیرضا سلمان پور برای فیلم داستانی كوزمك اهدا گردیده است.

میلانی در ادامه به درخشش داستان نویسان و شاعران حوزه هنری آذربایجان شرقی در سیزدهمین جشنواره شعر وداستان جوان سوره اشاره کرد و گفت: با اتمام داوری بخش داستان کوتاه بزرگسال سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، مجید راستی با دو اثر  ختمی های ننه فاطمه و  پنج وروجک به این بخش راه یافته است.

وی اظهارکرد: با اتمام داوری بخش شعر کلاسیک سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره سه اثر مربع ترکیبی تقدیم به حضرت زینب،  مربعی تقدیم به سرداران شهید کشورم در روزهای آتش و خونو مربع ترکیبی تقدیم به عموی قافلهاز محمد شکری فرد به بخش شعر کلاسیک جشنواره و نیز در بخش شعر نو ( نیمایی- آزاد) اثر  خاکشهریار شفیعی از هنرمندان حوزه هنری استان به بخش شعر نو جشنواره فوق راه یافته است.

یادآور می شود، سیزدهمین جشنواره شعر وداستان جوان سوره 28و 29 اردیبهشت سال جاری در استان قزوین برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا