همکاری بین هواشناسی و دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند موجبات توسعه متقابل و تبادل تجربیات را در پی داشته باشد.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همکاری بین هواشناسی و دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند موجبات توسعه متقابل و تبادل تجربیات را در پی داشته باشد.

مهندس بیجندی مدیرکل محترم هواشناسی استان اصفهان در بازدید از پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این مطلب افزود :  طرح کالیبراسیون سریع ادوات هواشناسی ، بهره برداری از ایستگاه های خودکار هواشناسی مناسب و و طراحی ایستگاه های باران سنجی خودکار از نیاز های هواشناسی استان است که با تعامل و همکاری با دانشگاه صنعتی و انعقاد تفاهم نامه قابل پیگیری و اجراست.
وی ایستگاه های خودکار جاده ای را از دیگر ضروریات هواشناسی استان خواند و افزود : مقرر گردید جهت جلب رضایت و اعتماد هواشناسی به سنسورهای طراحی شده و نحوه عملکرد آنها ، پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا یکی از ایستگاه های خودکار خود را در بازه زمانی معین در کنار ایستگاه های خودکار هواشناسی استان نصب نمایند تا با مقایسه داده ها در مورد صحت داده های سنسورهای طراحی شده توسط دانشگاه صنعتی اعمال نظر گردد.
دکتر زمانی رئیس پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان خواستار بازدید از مرکز ازن سنجی اصفهان شد و افزود : در گام های بعدی همکاری دانشگاه و هواشناسی ، این پژوهشکده تمایل دارد روی طراحی دستگاه رادیوسوند و دستگاه بروئر سنجش ازن فعالیت داشته باشد.
در پایان مقرر گردید پیش نویس تفاهم نامه همکاری توسط دانشگاه تنظیم و جهت ویرایش و امضاء به اداره کل هواشناسی استان اصفهان ارسال شود.

به مناسبت 3مرداد ماه 1396 مصادف با 1 ذی القعده1438، ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر از همکاران دختر هواشناسی استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این مراسم معنوی که با حضور مهندس بیجندی مدیرکل محترم هواشناسی استان اصفهان انجام شد از همکاران دختر مجموعه هواشناسی استان اصفهان با اهدا شاخه گل و هدایایی تجلیل شد.
مهندس بیجندی مدیرکل محترم هواشناسی استان با اشاره به شخصیت والای حضرت معصومه سلام الله علیها افزود : زنان و دختران ما باید سیره زندگی این شخصیت بزرگ را الگو قرار داده و از آن برای پیشرفت بعد مادی و معنوی زندگی خود بهره ببرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا