قاتل فراری فهرج در زاهدان دستگیر شد

پایگاه خبری ارک خبر-زاهدان:

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:

قاتل فراری فهرج در زاهدان دستگیر شد

 رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرستان فهرج به زاهدان متواری شده بود را دستگیر کردند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری که در دهم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ در شهرستان فهرج کرمان اقدام به قتل کرده بود، در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می‌کرد، را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در زاهدان دستگیر کرده و در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا