کاروان زیر سایه خورشید ۸ مرداد به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

پایگاه خبری ارک خبر- کهگیلویه و بویراحمد:

کاروان زیر سایه خورشید ۸ مرداد به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

دبیر ستاد جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان «زیر سایه خورشید»، خدام و حاملان پرچم سبز رضوی هشتم مرداد ماه وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، ستار هدایت‌خواه ظهر شنبه در نشست خبری افزود: نخستین برنامه این کاروان در پاتاوه و همراه با اجرای برنامه‌های متعدد مانند استقبال مردمی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا و عیادت از بیماران است.

هدایتخواه ابراز داشت:  بعد از ظهر این روز کاروان زیر سایه خورشید در مارگون حضور یافته و برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری جشن مردمی دهه کرامت را در حرم مقدس بی‌بی خاتونین (س) دارد.

دبیر ستاد جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید کهگیلویه و بویراحمد برنامه روز دوشنبه نهم مرداد کاروان زیر سایه خورشید  در یاسوج را تشریح کرد و عنوان داشت: بعد از اینکه برنامه‌هایی مانند دیدار با امام جمعه، زندانیان، صدا و سیما و فرماندهی سپاه فتح در مرکز استان انجام شد، این کاروان یاسوج را به مقصد بهمئی ترک می‌کند.

هدایتخواه غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار با مردم محروم منطقه و غباروبی امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله (ع) در بهمئی را از جمله برنامه‌های این کاروان در این شهرستان بیان کرد و افزود: حاملان پرچم رضوی روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد میهمان شهرستان لنده خواهند بود.

سرپرست دفتر نمایندگی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در استان گفت: صبح روز چهارشنبه  یازدهم مرداد ماه این کاروان در موگرمو حضور خواهد یافت و پس از دیدار با مردم  این روستا ظهر همین روز با حضور در دهدشت و اجرای برنامه‌هایی مانند دیدار با امام جمعه، علما، طلاب، معلولین و زندانیان، عصر روز چهارشنبه با هدف دیدار با امام جمعه، شرکت در جشن مردمی و غبارروبی گلزار شهدای چرام مهمان این شهرستان خواهد بود.

هدایتخواه با تشریح برنامه  دوازدهم مرداد ماه کاروان زیر سایه خورشید در گچساران گفت: حاملان پرچم سبز رضوی پس از حضور در این شهر و دیدارهای  با امام جمعه، خانواده شهید شاخص، عیادت بیماران، غبارروبی گلزار شهدا، عیادت از سه بیمار زمین‌گیر و شرکت در جشن مردمی گچساران را به مقصد یاسوج ترک خواهد کرد.

دبیر ستاد جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان از اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع در روز میلاد ثامن‌ الحجج در مرکز استان و  با حضور خدام و حاملان پرچم رضوی خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های شاخصی مانند دیدار با نماینده ولی فقیه، افتتاح مرکز فرهنگی خانواده، حضور در نماز دشمن شکن جمعه، دیدار با بانوان، دیدار با خادم‌یاران رضوی و شرکت در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) از جمله برنامه‌های روز میلاد امام رضا(ع)  در یاسوج است.

وی با اشاره به برگزاری جشنهای دهه کرامت بیان داشت: جشن‌های مردمی ویژه دهه کرامت با عنوان «زیر سایه خورشید» با هدف بزرگداشت این دهه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

هدایتخواه تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ سال است  که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی جشن‌های ویژه دهه کرامت با عنوان «زیر سایه خورشید» در کشور برگزار می‌شود.

هدایتخواه ابراز داشت: در همین راستا هر ساله در دهه کرامت برنامه‌هایی تحت عنوان (زیر سایه خورشید) با حضور خدام و حاملان پرچم رضوی در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا