معاونان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های آبرسانی روستایی کاشان بازدید کردند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاونان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های آبرسانی روستایی کاشان بازدید کردند

تامین آب شرب سالم و پایدار برای بیش از 5000 نفر از روستائیان شهرستان کاشان با بهره برداری از پروژه های در حال اجرا

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، معاونان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دوازدهم مردادماه در سفری یکروزه به شهرستان کاشان، از پروژه های تامین آب شرب روستائیان این شهرستان بازدید نمودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در این خصوص گفت: تامین آب شرب سالم و پایدار برای مردم در شرایط خشکسالی فعلی کشور همواره یکی از دغدغه های اصلی و  اولویت برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان بوده و برای برطرف نمودن مشکلات پیش رو از توانمندی و تخصص  مدیران ارشد آبی در شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز بهره می برد..

وی افزود:  در این راستا، مهندس مسعودخشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی به همراه مهندس علی اصغر قانع  معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در مناطق روستایی شهرستان کاشان، از پروژه های در حال اجرای آبرسانی و اصلاح شبکه توزیع داخلی بازدید نموده  و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آنها و موانع و مشکلات پیش رو  قرار گرفتند.

محمدحسین قرائتی، با اشاره به طرح مجتمع آبرسانی مشهد اردهال و پروژه آبرسانی تک روستایی رحق که در این سفر از عملیات اجرایی آنها بازدید شد اظهار داشت: با اتمام کار و بهره برداری از آنها، بیش از 5 هزار نفر از اهالی روستاهای این منطقه از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا