در آستانه سال جدید از سوی شرکت آبفا استان اصفهان صورت گرفت :

توزیع مرحله دوم کمک های مومنانه بین خانوارهای نیازمند

به گزارش ارک خبر:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برتداوم نهضت کمک مومنانه  در پی شیوع ویروس کرونا، بسته های ارزاق با عنوان همدلی مومنانه را برای کمک به محرومین میان خانواده های نیازمند توزیع نمود.

فرمانده بسیج شرکت آبفا استان اصفهان گفت: بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا با نهضت کمک های مومنانه به عنوان یک نهاد مردمی در کنار هم وطنان بوده است و در این اقدام ۴۰۰ بسته کمک های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی  فراهم گردیده است.

هاشم امینی  ضمن تشکر از خیرین در اجرای این طرح  افزود: مرحله دوم این نهضت نیز به همت بسیجیان و سایر کارکنان شرکت آبفا استان اصفهان برگزار شده و تا رفع این ویروس، با استفاده از ظرفیت سازمان بسیج  درصدد رفع برخی از مشکلات معیشتی نیازمندان خواهیم بود.

وی افزود: ویروس کرونا هم برای دولت‌ها و هم برای مردم ایجاد مشکل کرده است و نظام اداری، دولتی و مشاغل را نیز تحت تاثیر قرار داده است و ما  بر اساس مسئولیت اجتماعی که داریم، رفع برخی از مشکلات هموطنان را یکی از وظایف اصلی خود می دانیم.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت آبفا استان اصفهان در ادامه افزود: در زمان شیوع موج اول کرونا بسیجیان آبفا به همراه  تیم‌های بهداشتی، با ضد عفونی معابر وخیابان ها گامی در جهت  کنترل و  کاهش شیوع ویروس کرونا در استان برداشتند و همچنین تولید و توزیع آب ژاول نیز در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و انشاالله تا زمان غلبه بر ویروس کرونا و رفع مشکلات، در حد توان برای کمک به هم وطنان تلاش می کنیم .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا