کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

پایگاه خبری ارک خبر-سیستان وبلوچستان:

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح، هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری ۸ قاچاقچی دیگر خبر داد.

ارک خبربه نقل ارمهر:سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با باندهای بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد بر سوداگران مرگ و تغییر مسیر حمل مواد مخدر به مناطق جنوبی استان، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای یک باند مسلح را که از مناطق مرزی مواد افیونی را به منطقه “زر آباد” شهرستان کنارک منتقل و قصد جا به جایی به نقاط دیگر را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح و بزرگ که در منطقه زرآباد با یک دستگاه خودرو تویوتا در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، پس از ورود به کمین تکاوران پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری، ماموران، ضمن هلاکت یک قاچاقچی مسلح و توقیف یک دستگاه خودرو، یک تن و 309 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

رحیمی با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر، گفت: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از 3 دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، نیکشهر، ایرانشهر و سیب و سوران شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف این خودروها، 6 قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند؛ در بازرسی از خودروهای اعضای این باند، 2 تن و 919 کیلوگرم تریاک و 59 کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باندهای مسلح و بزرگ مواد مخدر، خاطرشان کرد: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد که این افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند و برخورد پلیس با آن ها، قاطع و محکم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا