هدف برگزاری نمایشگاه فناوری های نوین شهری آرمان «ما می توانیم» است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رئیس جشنواره بین‌المللی فناوری های نوین شهری:

هدف برگزاری نمایشگاه فناوری های نوین شهری آرمان «ما می توانیم» است

رئیس جشنواره بین‌المللی فناوری های نوین شهری گفت: جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری های نوین شهری می کوشد تا دستاوردهای جمعی کاربردی برای کشور به ارمغان آورد و آرمان «ما می توانیم» را به کشور یادآور شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدرضا نیلفروشان در آئین افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری های نوین شهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه این جشنواره در 21 هزار و 500متر فضای مسقف و آزاد، اظهار کرد: در کنار این نمایشگاه 63 سمینار تخصصی در شش محور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 رسانه برای پوشش خبری این جشنواره همکاری دارند، تصریح کرد: در این نمایشگاه از شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی آن به معرض نمایش گذاشته شده است.

مشاور شهردار اصفهان در امور فناوری های نوین شهری با تاکید بر اینکه هدف ما از دعوت از مهمانان خارجی در این جشنواره  بومی سازی تکنولوژی آنها و پیوند زدن شرکت‌های دانش بنیان با بازارهای جهانی است، ادامه داد: امیدوارم که شرکت کنندگان بتوانند بهترین بهره برداری را از این جشنواره داشته باشند.

وی اصفهان را با دارا بودن 80 منطقه علمی یکی از شهرهای مهم علمی دنیا توصیف کرد و افزود: اصفهان با داشتن۱۸۰ دانشگاه، ۹ هزار شرکت تولیدی و تجاری، ۸۰ منطقه صنعتی به عنوان دومین شهر علمی کشور با ۳۲ هزار دانشجوی فوق لیسانس و دکتری، برای انجام تعاملات تجاری، علمی و فرهنگی اعلام آمادگی می کند.

وی افزود: رویداد حاضر به عنوان جشنواره فناوری های نوین شهری مشتمل بر قسمت های مختلف از جمله نمایشگاه مسقف، نمایشگاه روباز، سمینارها و نشست های علمی و تجاری، بازدیدهای فنی از پروژه های فناورانه شهر اصفهان، رونمایی از دستاوردهای علمی و برنامه های مفرح جنبی، می کوشد تا دستاوردهای جمعی کاربردی برای کشور به ارمغان آورد و «ما می توانیم» را به کشور یادآور شود زیرا به این آرمان باور داریم و در این مسیر مصرانه می کوشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا