استاندار اصفهان در دیدار با خانواده ی شهید حججی اعلام کرد: شهادت آقا محسن حججی خون تازه ای در رگهای اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه نمود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استاندار اصفهان در دیدار با خانواده ی شهید حججی اعلام کرد: شهادت آقا محسن حججی خون تازه ای در رگهای اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه نمود
دکتر زرگرپور اظهار داشت: شهادت آقا محسن حججی، با آن شمایل مظلومانه ودر عین حال مقاوم و با صلابت ، خون تازه ای در رگهای اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه نمود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر زرگرپور، با حضور در منزل شهید سرافراز، محسن حججی، با پدر بزرگوار و مقاوم این شهید سربلند دیدار و گفتگو نمود و از صبر و استقامت خانواده مکرم این شهید، تجلیل کرد.
استاندار اصفهان در این دیدار اظهار داشت: توفیقی حاصل گردید که به ‌نیابت از دولت جمهوری اسلامی ایران و۵ میلیون نفر مردم استان اصفهان برای عرض تبریک و تسلیت به زیارت خانواده ی شهید پرور، ولایتمدار و متدین شهید بزرگوار آقا محسن حججی بیایم.
رسول زرگرپور افزود: استان اصفهان در مقوله ی شهادت جایگاه ویژه ای دارد و افتخار داریم که با ۶ درصد جمعیت کشور، ۱۰ درصد شهدا و ۱۱ درصد ایثارگران کشور را به خود اختصاص داده ایم و شهادت در رگ و خون مردم این جاری استان است.
رسول زرگرپور با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که “ما مدیون شهدا هستیم”، گفت: در استان اصفهان نجف‌آباد جایگاه ویژه‌ای دارد، ۲هزار و ۳۰۰ نفر از ۲۳ هزار شهید مربوط به این شهرستان است .
زرگرپور با بیان اینکه نجف آباد در مسائل مربوط به شهادت و شهادت پروری نمونه است، افزود: وقتی صحبت از شهادت و شهادت‌پروری در استان‌های کشور به میان می‌آید استان اصفهان و شهرستان نجف‌آباد مطرح می شود، همانگونه که در نجف‌آباد دبیرستان شهید منتظری ۲۳۴ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شهادت در استان اصفهان و نجف‌آباد جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: بعضی شهادت‌ها در تاریخ کم‌نظیر و بی‌بدیل است، مانند شهادت آقا محسن حججی که برای اسلام، ایران و اصفهان افتخار بزرگی است و اثرگذاری زیادی را در اقتدار انقلاب اسلامی داشت.
دکتر زرگرپور اظهار داشت: شهادت آقا محسن حججی، با آن شمایل مظلومانه ودر عین حال مقاوم و با صلابت ، خون تازه ای در رگهای اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه نمود.
وی با بیان اینکه برخی از شهادتها دل آدم را به آتش می‌کشد، گفت: خبرنگار تلویزیون المنار گفته بود «من همیشه وقتی که یاد امام حسین(ع) و کربلا می‌افتادم در ذهن خودم ترسیم می‌کردم تا ببینم وضعیت امام حسین(ع) در روز عاشورا چگونه بوده است، اما وقتی فیلم آقا محسن حججی را دیدم برایم روشن شد که آن فضای حماسی چگونه بوده است».
زرگرپور با بیان اینکه برخی از شهادت ها خون تازه در رگ انقلاب اسلامی جاری می‌کند و اثرگذاری‌شان ویژه و خاص است، اضافه کرد: چیزی که ما از آقا محسن حججی شنیدیم چیزی جز خوبی، نیکی و کار خیر نبوده است و ایشان فردی متدین، ولایتمدار، شریف و اهل کار و تلاش برای مردم محروم و مستضعف و جهادگری با اخلاق خوش بود.
رسول زرگرپور تصریح کرد: وقتی فیلم این شهید بزرگوار را دیدم که در هنگام خداحافظی پای پدر و مادرش را می‌بوسد حال عجیبی به من دست داد و این نشان می‌دهد که این شهید از عمق وجود به جایگاه پدر و مادر واقف بوده است.
استاندار اصفهان گفت: شنیدم وقتی می‌خواست برای بار دوم به سوریه برود گفته بود “من دفعه اول که به سوریه رفتم و شهید نشدم به این دلیل بود که اذن پدر و مادرم را نداشتم، باید از آنها اجازه بگیرم تا شهید شوم”.
زرگرپور با عرض تبریک و تسلیت شهادت محسن حججی به خانواده‌اش اظهار داشت: برای تربیت چنین فرزندی به شما تبریک می‌گویم، شهادت آقا محسن بسیار اثرگذار و غیر قابل باور است.
زرگرپور با بیان اینکه این عزت را خداوند به دست دشمن ایجاد کرد ، افزود: وقتی خدا بخواهد به انسان عزت بدهد وسیله‌اش را دشمن فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: هرچه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که شمرها و حرمله ها همه یک چهره دارند، کسی که پشت سر آقا محسن ایستاده مانند شمر است، خدا لعنتشان کند که با این چهره‌های زشت و کریه حالت انزجار به انسان دست می‌دهد.
استاندار اصفهان خطاب به خانواده شهید محسن حججی گفت: من به‌نیابت از اعضای دولت و مردم اصفهان به شما مادر بزرگوار آقا محسن، خواهران گرامی و همسر فداکارشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
رسول زرگرپور اظهار داشت: ما تا به حالا آقا محسن را نمی‌شناختیم اما از این به بعد این شهید بزرگ و ولایتمدار در قلب ما جای دارد و باعث افتخار اسلام، ایران و اصفهان و نجف آباد است.
زرگرپور با بیان اینکه مردم شهرستان نجف آباد به شهادت و شهادت طلبی مشهور بودند افزود: با شهادت آقا محسن افتخار دیگری به افتخارات نجف‌آباد افزوده شد و چه‌خوب که این افتخار در خانواده شما شکل گرفت.
استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد که همه ادامه دهنده ی راه این شهدا و شهید گرانقدر باشیم و روزی برسد که شهدا ما را شفاعت نمایند.
رسول زرگرپور افزود: خدا را سپاس می گوییم که جوانان اینگونه ای داریم و جوانانی داریم که برای دفاع از اسلام و انقلاب و حرم اهلبیت (ع) هستند و یکبار دیگر فرموده ی مقام معظم رهبری در گوش ما طنین انداز می شود که اگر مدافعین حرم در سوریه و عراق نمی جنگیدند معلوم نبود که ایران چگونه بود.
پدر بزرگوار شهید سرافراز محسن حججی نیز در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از استاندار اصفهان به لحاظ ارسال پیام و حضور در منزل ایشان ، اظهار داشت: فرزندم در پی اثبات این نکته بود که در فضای فرهنگی موجود در جامعه و با وجود برخی مسائل حاشیه ای از لحاظ فرهنگی ، باز هم می توان خوب زندگی کرد و سرافراز شد و شهادت را نصیب خود نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا