شعله گاز در روستای بارونق کاشان افروخته شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همزمان با هفته دولت 1396

شعله گاز در  روستای بارونق کاشان افروخته شد

همزمان با هفته دولت 1396 پروژه گازرسانی به روستای بارونق از توابع بخش مرکزی کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،  همزمان با چهارمین روز از هفته دولت  شعله گاز در روستای بارونق کاشان با حضور مدیرعامل این شرکت و بخشدار مرکزی این شهرستان  افروخته شد.

سید مصطفی علوی،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص پروژه گازرسانی به روستای بارونق بیان داشت : عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت ماه سال گذشته با احداث یک ایستگاه TBS با ظرفیت 5 هزار مترمکعب بر ساعت و شبکه گذاری بیش از 5/5کیلومترآغاز گردید.

وی گفت: برای اجرای این پروژه و بهره مندی تمامی خانوارهای این روستا بیش از 8 میلیارد ریال هزینه شد که علاوه بر بهره مندی این خانوارها، چند واحد صنعتی و مرغداری در مسیر خطوط  گاز این روستا نیز، گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه بارونق کاشان جزء آخرین روستاهای های فاقد گاز در کاشان به شمار می رود گفت:تنها گازرسانی به یک روستا نیز در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسیدکه با این اقدام کاشان نیز در شمار شهرستان های سبز استان قرار خواهدگرفت.

مهندس علوی، در آئین برافروختن شعله گاز در این روستا، در جمع صمیمی روستائیان بیان داشت: گاز طبیعی، با زحمات و تلاش های فراوان مسافتی طولانی را طی کرده تا به دست  مصرف کنندگان برسد بنابراین در مصرف این نعمت ارزشمند باید نهایت دقت و صرفه جویی منطقی و بهینه لحاظ گردد.

وی، همچنین با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی و پرداخت بموقع گازبهاء گفت: گازبها قابل بخشش نیست و مستقیم به خزانه دولت واریز می شود و تاخیر در پرداخت و بدهی معوق، دولت را در پرداخت یارانه ها با مشکل مواجه می سازد.

گفتنی است، روستای بارونق ازتوابع بخش مرکزی کاشان و در فاصله 25 کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا