مدرسین صلیب سرخ اسپانیا با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان دیدار کردند/ تاکید دکتر مومنی بر انتقال دانش روز و تبادل تجربیات

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدرسین صلیب سرخ اسپانیا با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان دیدار  کردند/ تاکید دکتر مومنی بر انتقال دانش روز و تبادل تجربیات

 

در حاشیه برگزاری دوره آموزشی معیشت در سوانح به میزبانی سازمان امداد‌و‌نجات جمعیت هلال‌احمر ، مدرسین بین المللی  صلیب سرخ اسپانیا  با سفر به نصف جهان از فعالیت ها و توانمندی های این جمعیت بازدید و  با  مدیرعامل هلال احمر استان  اصفهان  دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر مومنی در این دیدار با بیان اینکه پرسنل و داوطلبان هلال احمر اعضای یک خانواده بزرگ هستند و همه یک هدف را دنبال می کنند و آن کمک به دیگران است، تصریح کرد : جمعیت هلال احمر اصفهان آموزش های متنوعی را در زمینه های امدادی ، بشردوستی و خدمات عام المنفعه و نیز آموزش های همگانی به مردم ارائه می کند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاکید بر انتقال دانش روز و تبادل تجربیات از طریق برگزاری دوره های آموزشی مختلف با حضور مدرسان بین المللی اظهار داشت : از آنجایکه جمعیت هلال احمر باید در راستای پاسخگویی به حوادث آماده و سرعت بالایی داشته باشد لذا آموزش ها ی تخصصی مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز می تواند موجب افزایش مهارت و توانمندیهای اعضای و پرسنل این جمعیت گردد .

مومنی با  اشاره  به  ارتباط ، تعامل  و  همکاری  میان جمعیت  هلال  احمر  جمهوری  اسلامی  ایران  با   سایر جمعیت های ملی و فدراسیون بین  المللی  صلیب  سرخ افزود  :  آماده  همکاری  و مشارکت در زمینه  برگزاری  دوره های آموزشی بین المللی در اصفهان هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به  برگزاری چندین  دوره  بین المللی  در  مرکز تخصصی  آموزش های  امداد و نجات اصفهان  اشاره  و  تصریح  کرد : حضور مدرسان  مجرب و مربیان کار آزموده  بین المللی  در  این  دوره ها  فرصت مناسبی برای اشتراک گذاری تجربه ها ، انتقال دانش و توسعه آموزش ها است.

گفتنی است در این دیدار خانم مارتا الجاننو مونگه وآقایان استوریز بگوریستین و سرخیوگارسیا گزارشی از فعالیت های صلیب سرخ اسپانیا در زمینه های آموزشی و فعالیت های اجتماعی ، داوطلبانه و امدادی ارائه کردند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا