جمع آوری یک هزار و ۶۸۸ تابلو غیرمجاز از شهر اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در ۵ ماه نخست سالجاری صورت گرفت؛

جمع آوری یک هزار و ۶۸۸ تابلو غیرمجاز از شهر اصفهان

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۵ ماه اول سالجاری یک هزار و ۶۸۸ تابلو که به صورت غیرمجاز در شهر نصب شده بود، پس از تذکرات و اخطارهای قانونی از سطح شهر جمع آوری شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان،مجتبی کاظمی اظهارکرد: نصب برخی از تابلوهای تبلیغاتی، چهره شهر را نامنظم جلوه می دهد از همین رو شهرداری اصفهان جمع آوری تابلوهایی که زینبده شهر نیست و یا به صورت غیر قانونی در شهر نصب شده را به منظور بهبود سیما و منظر شهری در دستور کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: در این راستا ساماندهی تابلوهای شهری و تبلیغاتی در مناطق ۱۵ گانه اصفهان و اصلاح ناهنجاری های بصری در واحدهای صنفی، تجاری و خدماتی که دارای تبلیغات خاصه و غیر مجاز بودند، در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در ۵ ماه اول سال بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ اخطار کتبی به متخلفان ارائه شده که از این تعداد نیز ۵۲۲ عدد از تابلوها توسط واحد صنفی جمع آوری شده است، گفت: همچنین در ۵ ماه اول  سال نیز یک هزار و ۶۸۸ تابلو پس از تذکرات و اخطار قانونی ازسطح شهر جمع آوری شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه مالکان واحدهای صنفی، تجاری، صنعتی و اداری قبل از هر اقدامی برای نصب تابلو لازم است ضوابط و قوانین این مهم را در نظر بگیرند، اضافه کرد: با ساماندهی تابلوهای شهری، شهروندان، چشم انداز زیباتری را در سطح شهر شاهد خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا