هم اندیشی مدیران و روسای نفت و گاز در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان

در راستای تاکید بر ارتقای سلامت اداری تشکیل شد.

هم اندیشی مدیران و روسای نفت و گاز در اصفهان

جناب آقای عقیق مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت و معاونین وی و رؤسای بازرسی و پاسخگوئی به شکایات چهار شرکت اصلی با حضور در شرکت گاز استان اصفهان به گزارش های مسئولین اصفهان بویژه در حوزه سلامت اداری گوش فرا دادند و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در این شرکت قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در روز چهارشنبه مورخ 11 مهر ماه، شرکت گاز استان اصفهان میزبان  جناب عقیق مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی و پاسخگوئی به شکایات وزارت نفت و هیئت همراه بود، سید مصطفی علوی، در شروع جلسه ضمن عرض تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به مهمانان ، گزارش کامل آماری از اقدامات و فعالیت های انجام شده در شرکت گاز استان اصفهان ارائه و آخرین وضعیت گاز رسانی به شهر ها و روستاهای این استان را  تشریح و همچنین وضعیت گازرسانی به  آخرین شهرهای فاقد گاز در شرق  استان  را به اطلاع رساندند.

 

وی، بیان داشت: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت کل استان معادل ۹۹٫۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مهندس علوی، افزود: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از یک میلیون و ۸ هزارعدد انشعاب نصب شده و ۲5 هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری در سطح استان صورت پذیرفته است همچنین در حال حاضر ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با  بهره مندی ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان  از مرز  یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک  گذشته است.

در ادامه گلستانه مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز نیز گزارش مبسوطی از عملکر د آن منطقه ارائه نمود.

 

برون سپاری یکی از سودآورترین فعالیت‌های جهان امروزی است.
در ادامه، جناب آقای عقیق ضمن تشکر از شرکت گاز استان اصفهان و فعالیت های انجام شده و تلاش در جهت کسب رضایت مشترکین و کارکنان اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم دولت بویژه در صنعت نفت توجه به اصل 44 قانون اساس و کوچک کردن بدنه دولت است.

 

وی،گفت: درحال حاضر، عمل برون‌سپاری به امری شایع تبدیل شده و یکی از سودآورترین فعالیت‌های جهان امروزی به‌شمار می‌رود.

مشاور مقام عالی وزارت و مدیر کل بازرسی و پاسخگوئی به شکایات وزارت نفت افزود:  در کنار حواشی حاصل از رکود اقتصادی، این روش یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای شرکت‌هایی است که در فکر ارائه خدمات با کیفیتی هستند که در عین حال حداقل هزینه‌ها را برای آنها به همراه دارد.

عقیق تصریح کرد: برون سپاری در تئوری، ارائه خدمات با کیفیت با کمترین هزینه تعریف شده است. با این حال، این به آن معنا نیست که در صورت برون‌سپاری همه چیز به صورت کامل انجام می‌گیرد و شما از باکیفیت‌ترین خدمات بهره‌مند می‌شوید.

وی، رضایت خداوند و رضایت مردم را به عنوان دو معیار و شاخص مهم در ارزیابی کارآمدی مسئولین دانست و گفت:  اینکه مقام معظم رهبری مسأله فساد را در کنار فقر و تبعیض قرار داده و خواسته‌اند که جامعه از فقر و فساد و تبعیض مبرا باشد به معنای اهمیت ریشه‌کنی فساد در جامعه برای همه مسئولین است.

مشاور مقام عالی وزارت و مدیر کل بازرسی و پاسخگوئی به شکایات وزارت نفت ، با اشاره به زیان بار بودن آثار فساد در سیستم اداری کشور گفت : در بررسی آثار آن مواردی همچون کاهش سرمایه گذاری داخلی و خارجی، کاهش درآمد دولت، کاهش بهره وری سرمایه گذاری های عمومی، کاهش سطح خدمات اجتماعی به ویژه برای افراد فقیر و کم در آمد، افزایش قیمت اجرای پروژه ها و کاهش رشد اقتصادی مطرح است.

مدیر کل بازرسی و پاسخگوئی به شکایات وزارت نفت، با تاکید براهمیت  دوره های آموزشی با هدف توسعه و استمرار و به روز رسانی اطلاعات و دانش همکاران در حوزه‌ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری گفت: تمام تلاش ما به روز رسانی اطلاعات همکارانی است که نسبت به دستورالعمل‌ها و مقررات ضعف اطلاعاتی دارند تا از این طریق بتوانیم از وقوع هر نوع تخلفی در سازمان ها جلوگیری کنیم.

وی، همچنین به تشریح راهبردهای تدوین شده وزارت نفت،پرداخت و از همگان درخواست کرد در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده در این راهبردها تلاش نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران نفتی و همچنین گاز اصفهان نظرات و مشکلات موجود در حوزه کاری خود را بیان کرده و هر یک به طرح سوال از مشاور وزیر و هیئت همراه پرداختند .

شایان ذکر است جناب عقیق را معاونین ایشان و رؤسای بازرسی و و پاسخگوئی به شکایات چهار شرکت اصلی همراهی می کردند و طی دو روز از تمامی شرکت های نفتی مستقر در اصفهان بازدید بعمل آوردند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا