زیرگذرهایی که تبدیل به استخر می‌شوند 

خبرگزاری ارک- اینکه به محض بارش باران خیابان‌های شهر تبریز مسدود شود و شهر به هم بریزد، دیگر امری عادی برای مردم تبریز شده است و هنوز مشخص نیست این مشکل تا چه موقع گریبانگیر مردم باشد.

به گزارش  فارس از تبریز، تبریز همیشه به دنبال بارش بارانی شدید، با نبود مدیریت بحران مواجه است و همین امر موجب نارضایتی عمومی شهروندان شده است، به دنبال بارش چند ساعته باران، شهرداری تبریز فلج می‌شود و خیابان‌های پر از آب و گل و لای تبریز، آشفتگی مردم را در پی دارد.

شهرداری بر خلاف تبلیغات فراوانی که پیرامون توان عملیاتی آن در سطح شهر صورت می‌گیرد قادر به حل مشکل و معضل بارش‌های بارانی نیست و نمی‌تواند رضایت مردم را جلب سازد.

با وجود تکرار چندین ساله این مسئله، اما مسئولان شهرداری که وظیفه ارائه خدمات عمومی به شهروندان را دارند هر بار در این اوضاع غافلگیر می‌شوند و بدتر این که در بسیاری از موارد مسئولان یا اصل ماجرا را منکر می‌شوند یا در نهایت تقصیرات را برگردن دیگری و مدیران سابق می‌اندازند.

علاوه بر انتقاداتی که به شهرداری وارد است، اعضای شورای شهر هم مورد انتقاد و گلایه هستند که چرا در این گونه مواقع از شهردار توضیح نخواسته و به دنبال راهکار نمی‌گردند.

نکته حائز اهمیت در شهر تبریز این است که فرقی نمی‌کند بارش در چه فصلی از سال بیاید، وقتی میزان نزول رحمت الهی کمی بیش از انتظار باشد، به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم، این رحمت به زحمت برای مردم  تبدیل می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا