مدیر آبفار چادگان خبرداد؛ شناسایی و قطع ۲۴ انشعاب غیر مجاز در روستاهای چادگان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر آبفار چادگان خبرداد؛
شناسایی و قطع ۲۴ انشعاب غیر مجاز در روستاهای چادگان
زمانی از شناسایی و قطع ۲۴ انشعاب غیر مجاز در شش ماه اول سال جاری در روستاهای شهرستان چادگان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ انشعاب در بخش مرکزی و ۱۲ انشعاب در بخش چنارود شهرستان بوده است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازصاحب نیوز؛ مدیر آبفار روستایی شهرستان چادگان گفت: در شش ماه اول سال جاری به علت کمبود آب در برخی از روستاهای شهرستان چادگان به ویژه در تابستان گذشته، مقدار ۱۳هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب از طریق آبرسانی سیار حمل با تانکر، برای تعداد ۹ روستا آبرسانی انجام شده است.

مهدی زمانی تصریح کرد: آبرسانی سیار حمل با تانکر برای تأمین آب شرب روستاهای شهرستان چادگان در بخش مرکزی و چنار رود همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان این که حدود سه هزار متر از شبکه و تعداد ۱۴۰ مورد انشعاب  در روستای علی آباد از بخش مرکزی شهرستان چادگان تعویض شده است افزود: با این کار، حدود ۴۰در صد از پرت و هدر رفت موجود در شبکه آب این  روستا جلوگیری به عمل آمد.

زمانی همچنین از شناسایی و قطع 24 انشعاب غیر مجاز در شش ماه اول سال جاری در روستاهای شهرستان چادگان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ انشعاب در بخش مرکزی و ۱۲ انشعاب در بخش چنارود شهرستان بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا