هشتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان افتتاح شد

پایگاه خبری ارک خبر_اصفهان:

توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان
هشتمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان افتتاح شد

هشتمین نمايشگاه صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب اصفهان عصر  روز سه شنبه در محل دائمی نمايشگاه هاي بین المللی اصفهان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان ، هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ، روز سه شنبه 21 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای استان اصفهان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان افتتاح شد.
محمدحسین قرائتی مدیرعامل شرکت آبفار استان اصفهان در حاشیه این نمایشگاه، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان تامین آب شرب سالم و پایدار برای بیش از 600 هزار نفر از روستائیان استان را بر عهده دارد و در این راستا کنترل کیفیت آب شرب را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به مشارکت این شرکت در برپایی نمایشگاه آب و فاضلاب اصفهان افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با بهره گیری از مهندسان و کارشناسان خبره و متخصص  به عنوان یک شرکت پیش رو در کشور مطرح بوده و در بسیاری از حوزه های تخصصی کاری الگوی سایر شرکتهای همکار شده است.
محمدحسین قرائتی  سامانه ارتباط مردمی 1523، سامانه های حذف نیترات و آب شیرین کن و آزمایشگاه فلزات سنگین آب را از جمله توانمندیهای ارائه شده توسط شرکت آبفار استان در این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: طرحهای آبرسانی متعددی در قالب مجتمعهای آبرسانی روستایی در حال اجرا می باشد و به یاری خدا همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.
هشتمین نمایشگاه تخصصی آب و تاسیسات فاضلاب اصفهان با حضور شرکتهایی از اصفهان، تهران، فارس، خوزستان، قزوین و آذربایجان شرقی از 21 لغایت 24 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان پذیرای متخصصان و علاقمندان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا