جریمه بازی به بازی تراکتورسازی

سرویس خبری روزنامه ارک: کمیته انضباطی در تعقیب تراکتور

هنوز مرکب حکم قبلی کمیته انضباطی برای تیم تراکتورسازی خشک نشده بود که جریمه جدیدی برای این تیم صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یک هفته گذشته برای دومین بار از سوی کمیته انضباطی جریمه شد.
تیم تراکتورسازی تبریز دو روز پیش بابت اعتراض تماشاگرانش در بازی با سایپا جریمه شده بود.

در گزارش کمیته انضباطی آمده است: مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا البرز روز 27 فروردین برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل صورت گرفت که این تیم به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حبیب گردانی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
به دلیل رفتار غیر ورزشی و حرکات توهین‌آمیز، کارلوس آنتونیو، مربی تیم تراکتورسازی تبریز به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دومین حکم در یک هفته
48 ساعت بعد تیم تراکتورسازی این بار بابت اتفاقات بازی برابر پیکان جریمه شد.
مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران روز ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در تهران برابر پیکان به برتری دست یافت. کمیته انضباطی در گزارشی تیم تراکتورسازی را جریمه کرد که به شرح زیر است: تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اهانت تماشاگرانش به داور بازی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم پیکان تهران نیز به دلیل فحاشی تماشاگران خود باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
هت تریک پیش از بازی استقلال
کمیته انضباطی روزهای فعالی را سپری می‌کند و تا هفته بیست و هفتم آرای خود را صادر کرده است. احتمال دارد پیش از آغاز هفته ما قبل پایانی، کمیته انضباطی در مورد حوادث هفته بیست و هشتم نیز احکام خود را صادر کند و با این رویه بعید نیست تیم تراکتورسازی برای سومین هفته متوالی به دلیل اعتراض تماشاگرانش به بازیکنان و مربی تیم گسترش فولاد با جریمه مواجه شوند.
فعلا تیم تراکتورسازی چه در تبریز و چه خارج از تبریز مورد عنایت کمیته انضباطی قرار می‌گیرد و گویی تمام اتفاقات ورزشگاه‌ها و اعتراضات به داوران به تماشاگران تیم تراکتورسازی ختم می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا