بسکتبال آذربایجان شرقی رو به پیشرفت است

سرویس خبری روزنامه ارک: رییس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی گفت: به رغم نبود بودجه و مشکلات مالی، کارهای خوبی در راستای رشد و توسعه این رشته در استان صورت گرفته است.

کریم پاداش اصل در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: بسکتبال استان در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته و اقدامات زیربنایی خوبی در آن انجام شده است.

وی افزود: البته مشکلات مالی در هیات زیاد است اما این مشکلات مانع از ترقی این رشته نشده و بسکتبال آذربایجان شرقی در سه سال گذشته و به خصوص در سال 93 موفقیت های خوبی کسب کرده است.

پاداش اصل گفت: البته این موفقیت ها می توانست با راهیابی تیم شهرداری تبریز به سوپر لیگ باشگاه های ایران تکمیل شود که امیدوارم این اتفاق در سالجاری و با حمایت اداره کل و شهرداری تبریز صورت گیرد.

وی افزود: شب و روز در تلاش هستیم تا برای هیات منابع مالی جدیدی تعریف کنیم تا این هیات با عبور از مشکلات مالی در راستای هدف رشد بسکتبال استان گام بردارد.

پاداش با اشاره به حضور تیم بانوان استان در رقابت های سوپر لیگ، اظهار کرد: امیدوارم شهرداری تبریز با تصویب حمایت از دو تیم آقایان و بانوان در رقابت های لیگ یک و برتر در شورای عالی ورزش شهرداری تبریز، به رشد بسکتبال استان کمک کند.

وی افزود: هیات بسکتبال استان به دنبال حضور نماینده ای قوی از این استان در رقابت های سوپر لیگ مردان است و این امر مستلزم حمایت ها و زمین تمرین اختصاصی است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا