فعالیت‌های بهزیستی در شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار بالاتر از میانگین شاخص‌های کشوری است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در نشست شورای مشترک اداری و اشتغال شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار:

فعالیت‌های بهزیستی در شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار بالاتر از میانگین شاخص‌های کشوری است

دکتر ربیعی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان‌های گلپایگان وخوانسار شاخص برنامه ها و فعالیت‌های  بهزیستی این دو شهرستان بالاتر از میانگین شاخص های کشوری دانست.

در نشست شورای مشترک اداری و اشتغال شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیر کل بهزیستی استان اصفهان برگزار شد، دکتر ربیعی شاخص برنامه‌ها و فعالیت‌های بهزیستی در شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار را با سی و هفت پروژه، بالاتر از میانگین شاخص های کشوری دانست.

ربیعی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر در استان اصفهان قابل تقدیر است، اظهار داشت: اهتمام دولت رفتن به سمت بازدیدهای شهرستانی برای خدمت رسانی و رفع مطالبات و نیازهای مردم در اقصی نقاط کشور است.

وی تاسیس یک درمانگاه در شهرستان خوانسار و بحث گروه های مشاوره و اورژانس اجتماعی در غرب استان را از دیگر موضوعات و اهداف این سفر اعلام کرد و گفت: نرخ آسیب های اجتماعی در گلپایگان و خوانسار با فرهنگی غنی و همگرایی خوب مسئولان در سطح کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

ربیعی با تأکید بر اینکه مقرر شد در راستای اشتغال مددجویان وام های مورد نیاز لحاظ شود، یادآور شد: دولت با دو رویکرد فقرزدایی و افزایش رفاه اجتماعی وارد عرصه زدودن فقر شدید و رسیدگی به فقر مطلق را مورد نظر دارد که ابعاد مختلف این طرح شناسایی شده است.

در این جلسه دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی ضمن تأکید براشتغال مددجویان اظهار داشت: اشتغال مددجویان می تواند یکی از موثرترین خدمات در توانمندسازی آن عزیزان باشد.

وی گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال نامگذاری گردیده، تلاش بیشتر معاونین و کارشناسان برای کاریابی و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا