رمان “کاپیتان بابک” در اصفهان رونمایی می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 رمان “کاپیتان بابک” در اصفهان رونمایی می شود

رمان “کاپیتان بابک” روز شنبه 11 آذرماه از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در حوضخانه قلمستان  رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان  با بیان اینکه رمان به  دلیل جذابیتی که برای خوانندگان آثار مکتوب و بخصوص  گروه کودک و نوجوان دارد، یکی از بهترین ابزارها برای انتقال مفاهیم شهروندی است گفت: 11 آذرماه  جاری برای نخستین بار  رمان “کاپیتان بابک” از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان رونمایی می شود.

سعید امامی با بیان اینکه برای تولید این رمان از مجرب ترین نویسندگان اصفهانی کمک گرفته شده است اظهار داشت:  رمان “کاپیتان بابک” که به صورت فانتزی و برای گروه سنی نوجوان و جوان توسط سعید محسنی  تالیف شده ، ماجرای نوجوان یازده ساله ای را به رشته تحریر در آورده است که برای کمک به خانواده اش درگیر ماجراهای مهیجی می شود.

وی ادامه داد: در این داستان حوادثی که شخصیت اصلی داستان با آن مواجه می شود برای خوانندگان بسیارجذاب و تاثیر گذار است و سعی شده از پرداخت مستقیم به موضوع های شهروندی اجتناب شود تا داستان کاملا شاکله قصه گونه خود را حفظ کند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه  رونمایی از این کتاب ارزشمند در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مراسم رونمایی می توانند در تاریخ 11 ماه جاری ساعت 16 در مراسم حضور یابند.

امامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتشار این رمان علاوه بر اینکه بتوانیم فرهنگ شهروندی را ترویج دهیم موجب گرایش شهروندان به کتابخوانی نیز بشویم.  

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی می توانند با شماره 61-34467360 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا