طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در زنجان اجرا می شود

سرویس خبری روزنامه ارک- زنجان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در استان زنجان جدی تر اجرا می شود.

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبر نگار مهر، افزود: آسان بودن انجام تخلفات توسط موتور سواران باعث شده که طرح ساماندهی موتور سواران بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: تردد موتورسواران در پیاده‌روها از رایج‌ترین تخلفات محسوب می‌شود که شکایت‌های مردمی را به همراه داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: برخی از موتور سیکلت ها پلاک مخدوش هستند و کد رهگیری آنها به سختی مشاهده می شود که با اجرای ساماندهی موتور سواران همه مور توسیکلت ها شناسنامه دار می شوند و این در شناسایی موتور سواران مجرم و متخلف به پلیس کمک می کند.

سرهنگ کردلو تاکید کرد: توجه به بحث ساماندهی موتور سیکلت ها باعث کاهش تصادفات و تخلفات می شود چرا که با کد دار شدن مور توسوران اگر موتور سواری تخلفی را انجام دهد توسط سامانه ها به خوبی رصد می شود.

وی افزود: کشف موتورسیکلت‌های دزدی و جرایمی که انجام می دهند از اهداف اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ۵۰ درصد از تصادفات در استان زنجان را موتور سواران به خود اختصاص می دهند.

 

دکمه بازگشت به بالا