کاهش آلودگی هوای اصفهان با حرکت به سمت حمل و نقل عمومی/تبریک سال جدید میلادی بر هموطنان مسیحی/ بهره برداري از چندين پروژه عمراني در منطقه 12

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان مطرح کرد:

کاهش آلودگی هوای اصفهان با حرکت به سمت حمل و نقل عمومی/تبریک سال جدید میلادی بر هموطنان مسیحی/ بهره برداري از چندين پروژه عمراني در منطقه 12

شهردار اصفهان گفت:  لازم است شهروندان براي كاهش آلودگي هواي اصفهان از حمل و نقل عمومي به خصوص مترو و اتوبوس استفاده كنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي در برنامه راديويي امروز با اشاره به برنامه ها و رویدادهای شهر در هفته جاری  افزود: اميد است با فرا رسيدن فصل زمستان شاهد بارش برف و باران و نعمت هاي الهي باشيم.

وي به وضعيت آلودگي هواي شهر اصفهان اشاره و از شهروندان درخواست کرد:  برای مسافرت های درون شهری به منظور کاهش آلودگی هوای اصفهان از حمل و نقل عمومی چون مترو و اتوبوس  استفاده کنند تا به كاهش آلودگي هوا كمك نمايند.

شهردار اصفهان  از بهره برداري چندين پروژه عمراني و خدماتي در منطقه 12  به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع )خبرداد و بيان كرد: ورزشگاه چندين منظوره در منطقه 12 به همراه چندين طرح عمراني ديگر در هفته جاري در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

وي ضمن تبریک میلاد پر سعادت حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی، اذعان داشت: براي همه مسیحیان سالی خوش و سرشار از موفقیت آرزو دارم و اميد است با توجه به اين كه شهر به استقبال سال نو ميلادي رفته در سال جديد مسيحيان اصفهان و كل كشور زندگي خوب همراه با نشاط داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا