شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت برگزیده شد.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

راهیابی گاز اصفهان به جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت

شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی، در پی ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان بمنظور حضور در نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت، که با حضور۷ ارزیاب خبره بر اساس مدل سرآمدیEFQM و منطق رادار از ۶ آبانماه تا ۹ آبانماه انجام شد این شرکت به عنوان یکی از ۶ نماینده شرکت ملی گاز ایران برای شرکت در این جشنواره برگزیده شد.

لازم به ذکر است، در این فرآیند ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان اصفهان بر اساس ۹معیار رهبری، استراتژی،کارکنان، شراکت ها – منابع، فرآیندها- محصولات و خدمات، نتایج مشتری، نتایج کارکنان، نتایج جامعه، نتایج کلیدی عملکرد بر اساس مدل سرآمدیEFQM مورد ارزیابی قرار گرفت.

شایان ذکر است، برای حضور در اولین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت،عملکرد ۱۱ شرکت تابعه شرکت ملی گاز به عنوان گروه نخست مورد ارزیابی قرار گرفت که از بین این ۱۱ شرکت ۶ شرکت اعم از؛ شرکت های گاز استانی اصفهان، مازندران،گیلان، پالایشگاه شهید هاشمی نژاد و گاز استان تهران و خوزستان به عنوان نمایندگان برگزیده شرکت ملی گاز ایران انتخاب شدند.

شایان ذکر است، شرکت گاز استان اصفهان، از سال ۸۸ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، درسال ۹۳ تقدیرنامه چهارستاره اشتهار به کیفیت و در سال ۹۵ نیز تندیس برنزین این جایزه را به عنوان اولین شرکت دولتی کسب نماید.

لازم به توضیح است، در سال گذشته، سیزدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت، با حضور ۱۶ شرکت از مجموعه وزارت نفت برگزار شد که پس از انجام فرآیند ارزیابی،تنها ۵ شرکت موفق به اخذ گواهینامه و تندیس گردیدند که در این میان شرکت گاز استان اصفهان به عنوان تنها شرکت دولتی برای نخستین بار در سطح وزارت نفت و همچنین در سطح کشور موفق به کسب تندیس برنزین این جایزه شد و امسال نیز درصدد ضمن حفظ این جایگاه بتواند به رتبه های بالاتری نائل گردد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا