کمک 60 میلیارد ریالی برای مسکن نیازمندان آذربایجان شرقی

پایگا خبری ارک خبر-تبریز:

کمک 60 میلیارد ریالی برای مسکن نیازمندان آذربایجان شرقی

 مدیر تأمین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در قالب طرح رضوان برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 20 میلیارد ریال نیز از طریق کمک‌های مردمی هزینه شده است.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا، ناصر رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 131 واحد مسکونی با هزینه حدود 21 میلیارد و 600 میلیون ریال در 8 ‌ماهه امسال برای مددجویان شهری تحت حمایت این نهاد خرید و یا ساخته‌شده است.
وی با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکونی ساخته‌شده به‌طور متوسط 50 مترمربع است، افزود: امسال 233 واحد مسکونی با هزینه‌ای بیش از 29 میلیارد و 400 میلیون ریال برای مددجویان روستایی ساخته‌ شده است.
رمضانی همچنین گفت: یک هزار و 238 واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت با هزینه 28 میلیارد و 400 میلیون ریال تعمیر شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح رضوان باهدف کمک به تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت، اجرا می‌شود، افزود: خیران آذربایجان شرقی در هشت‌ماهه سال جاری 41 میلیارد و 600 میلیون ریال برای مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند.
مدیر تأمین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 89 سرویس بهداشتی با هزینه حدود 950 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی ساخته‌شده است.
وی گفت: تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم از اقدامات این نهاد است.
به گزارش ایرنا، بیش از 63 هزار خانوار آذربایجان شرقی شامل حدود 115 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا