موفقیت شرکت ها در گروی رضایت کارکنان، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

درپنجمین گردهمایی سالانه تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت گازاستان اصفهان مطرح شد؛

موفقیت شرکت ها در گروی رضایت کارکنان، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: موفقیت شرکت ها در گرو رضایت و انگیزش  کارکنان، منابع انسانی حرفه ای، کاهش تنش های سازمانی،مشارکت همگانی،توجه و شناخت تهدیدهای محیطی  واعتماد آفرینی است.

به گزارش روابط عمومی ، سید مصطفی علوی درپنجمین گردهمایی سالانه تامین کنندگان این شرکت ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع)  بیان داشت گاز اصفهان،  یکی از شركت هاي زيرمجموعه شركت ملي گاز ايران است که با تكيه بر كاركنان متعهد ، تأمين كنندگان و پیمانکاران توانمند خویش، در زمینه ارایه خدمات مستمر و ایمن، توزيع گاز طبيعي را  از طريق عملیات طراحي، اجرا، بهره برداري و نگهداري شبكه ها و تأسيسات گازرساني، جهت رفع نياز و رفاه مشتركين تجاري، صنعتي، خانگي در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فني برعهدا دارد.

وی، با بیان اینکه برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب نیازمند تعامل سازنده با تامین کنندگان و پیمانکاران هستیم بیان داشت: از طریق پیشتیبانی تامین کنندگان، در سه بخش کالا، اجرای پروژه ها و خدمات می توانیم مسیر تعالی سازمانی را بهبود ببخشیم.

مهندس علوی، تامین کنندگان را اهرم های اجرایی شرکت برشمرد و گفت: هدف از این گرهمایی سالانه ، تقویت تعامل دوجانبه با تامین کنندگان، گسترش فرهنگ ایمنی، ارزیابی نظام مند دوره ای در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین تقدیر از تامین کنندگان برتر عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به تعهدات پيمانكار در قبال این شرکت  اظهار داشت: پیمانکار موظف است كليه اسناد و مدارك پيمان را مطالعه نموده و از مفاد آن به طور کامل اطلاع حاصل نماید، صلاحيت، امكانات، توانايي مالي و تخصص هاي لازم برای اجراي مفاد پيمان را دارا بوده و از اين بابت رضايت كارفرما را بطور كامل تامين کند.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون شاهد هیچ گونه حادثه در بخش اجرای پروژه ها نبوده ایم افزود: حوادث براحتی و با کمترین بی دقتی در کمین ماست.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: غرورکاذب یکی از علل شایع در بروز حادثه های بزرگ است که برخی از عوامل اجرایی ، پیمانکاران، تامین کنندگان و ناظرین در عدم  رعایت نکات ایمنی و استانداردها به آن دچار می شوند.

مهندس علوی تا کید کرد: تمامی آمار و اطلاعاتي را كه در اختيار پیمانکاران قرار مي گيرد و يا درضمن كار به آن دسترسي مي يابند محرمانه تلقي  می شوند  و پیمانکاران موظف هستند چه در طول مدت قرارداد و  حتی بعد از خاتمه  قرارداد نسبت به عدم سوء استفاده و حفظ آنها اقدام نمایند.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱میلیون و ۶۸۶هزار مشترک در سطح استان تحت خدمات شرکت گاز استان اصفهان هستند گفت: این میزان اشتراک پذیری در گستره ۱۰3 شهر و ۱۳۳8 روستا  انجام گرفته است.

در ادامه غلامرضا اسماعیلیان  معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان اصفهان،  برخی از اقدامات کلیدی و نرم افزاری شرکت همچون؛ استقرار سامانه ارتباط با مشتریان CRM ، پیاده سازی نرم افزار TMMS ، پیاده سازی نرم افزار IVR ،پیاده سازی نرم افزار پورتال داخلی، پیاده سازی نرم افزار AVL، پیاده سازی نرم افزار BSC، – پیاده سازی نرم افزار کنترل پروژه اشاره کرد و گفت: درسال  گذشته  این شرکت برای نخستین بار در بین شرکت های دولتی کشور موفق به کسب تندیس سیمین جایزه ملی کیفیت ایران گردید.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان شرکت پیشتاز از سال ۸۳ استقرارسیستم مدیریت کیفیت را در دستور کار قرار داد و توانست در این خصوص گواهی نامه های متعددی را کسب کند و تا به امروز همراستا با مدل های استاندارد مدیریتی حرکت و به جوایز مختلفی در حوزه تعالی سازمانی دست یابد.

رئییس کمیته تامین کنندگان شرکت گاز استان اصفهان،  به مهمترین اقدامات  این کمیته نظیر ؛ تدوين دستورالعمل نحوه ارزيابي و انتخاب پيمانكاران نمونه، توسعه رويكرد مديريت ريسك به حوزه تامين، توسعه نظام پيشنهادات به تامين كنندگان، ايجاد مكانيزم نظرسنجي از تامين كنندگان به تفكيك انواع آن ها، بازنگري و تدوين شاخص هاي حوزه تامين و سنجش اثر بخشي رويكردها ، طراحي و استقرار نظام جامع مديريت برون سپاري اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در شتاب حرکت شرکت در مسیر تعالی بسیار موثر بوده است.

غلامرضا اسماعیلیان بیان داشت : گردهمایی سالانه با تامین کنندگان و پیمانکاران  با هدف گسترش تعامل و تقويت ارتباط با تامين كنندگان، تقدير از تامين كنندگان برتر، تقویت فرهنگ ايمني در قراردادهاي في مابين،دريافت نقطه نظرات و پيشنهادات تامين كنندگان و ارزيابي نظام مند دوره اي با ذكر نقاط قوت وضعف برگزار می شود و از این جهت تاکنون بسیار اثر بخش و کارآمد بوده است.

در بخش دیگری از این گردهمایی الزامات و راهبردهای HSE پیمانکاران و تامین کنندگان  با توجه به نقش آنها در اجرای صحیح و ایمن پروژه ها و همچنین پیشگیری از خطرات توسط رییس HSE شرکت گاز استان اصفهان  ارائه و مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، تقدیر از ۴ تامین کننده برتر شرکت گاز استان اصفهان درسال ۹5 و جلسه پرسش و پاسخ تامین کنندگان و پیمانکاران با مدیرعامل و مسئولین شرکت بخش پایانی این گردهمائی سه ساعته بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا