بهره برداري از چندين طرح عمراني در دهه فجر/ بررسی لایحه بودجه دولت در ارتباط با شهرداری ها در نشست امروز کلان شهرها

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان در گفتگو با رادیو اصفهان مطرح کرد:

بهره برداري از چندين طرح عمراني در دهه فجر/ بررسی لایحه بودجه دولت در ارتباط با شهرداری ها در نشست امروز کلان شهرها

شهردار اصفهان گفت: چندين طرح عمراني ، خدماتي و رفاهي به مناسبت سي و نهمين سالگرد بهار انقلاب اسلامی در دهه فجر به بهره برداري مي رسد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي در برنامه رادیویی امروز با اشاره به برنامه ها و رویدادهای شهر در هفته جاری، اظهارکرد: امروز دومين نشست شهرداران كلان شهرها در تهران در حال برگزاري است و اولين اين نشست در مشهد برگزار شد.

وي با اشاره به اين كه در دومين نشست شهرداران كلان شهرها قرار است لايحه بودجه دولت در ارتباط با شهرداري ها كه به مجلس تقديم شده بررسي شود اذعان داشت: بخش هايي از اين لايحه نياز به بازنگري و اصلاح دارد كه طي مكاتبات انجام شده با نمايندگان مجلس انتظار مي رود اصلاحات مورد نياز در اين لايحه صورت گيرد تا به خدمت رساني به مردم كمك شاياني شود.

وي تاكيد كرد: لازم است سهم اعتبارات دولتي در بودجه براي شهرداري ها  تقويت شود كه اميد است در نشست كلان شهرها اين موضوع جمع بندي و به مجلس منعكس شود.

شهردار اصفهان به افتتاح چندين طرح عمراني، خدماتي و رفاهي در منطقه 12 در هفته گذشته  اشاره و تصريح كرد : ورزشگاه چندمنظوره امیرالمومنین(ع) با هدف توزیع عادلانه خدمات در يكي از محلات محروم شهر به منظور پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان احداث شد.

وی از بهره برداري بوستان در خیابان مهدیه در منطقه 12 سخن به ميان آورد و اذعان داشت: این بوستان در شهرک مهدیه با مساحت ۲۷ هزار متر افتتاح شد.همچنين  عملیات اجرایی پروژه تجاری-اداری شهید علیخانی نیز با مشارکت بخش خصوصی در منطقه 12 آغاز شد.

شهردار اصفهان از بهره برداري چندين طرح در دهه فجر امسال خبرداد و بيان كرد: مديريت جديد شهري در نظر دارد با ايجاد امكانات رفاهي رضايتمندي مردم را به همراه همكاري شهروندان جلب كند تا در شهر اصفهان بهتر از گذشته امكانات و فضا هاي خدماتي بيشتري ايجاد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا