ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه¬های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان برگزار شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به رسالت های روابط عمومی گفت: روابط عمومی چراغ و وجهه سازمان در جامعه است و پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و یکی از وظایف اصلی آن شفاف سازی فعالیتها و خدمات سازمان برای عموم مردم است.
احمدرضا پرنده افزود: استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی برای جامعه مخاطب و تبادل اطلاعات بین مدیران روابط عمومی ها ی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در سطح استان از اقدامات مفیدی است که با طرح در این جلسه منجر به انجام فعالیتهای شاخصی خواهد شد.
وی با اشاره به نزدیک بودن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصتی است برای ایجاد نشاط اجتماعی همکاران و خانواده های آنان که می توان با برنامه ریزی مناسب نسبت به اجرای برنامه های مختلف برای کارکنان اقدام نمود.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به اتمام مدت زمان ثبت نام جشنواره کارگر نمونه در 25 دی ماه از مدیران روابط عمومی خواست تا از ظرفیتهای اطلاع رسانی خود استفاده نموده و کسانی راکه دارای شاخص های لازم هستند را برای حضور در این جشنواره ترغیب نمایند.
مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه مشورت و هماهنگی با روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه وزارت متبوع در اجرای بهتر رسالتهای روابط عمومی هر سازمان از جمله اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط دائمی فعالانه و دوسویه اداره کل با جامعه مخاطب و نیز مدیریت ها با پرسنل خود و بویژه تقویت مناسبات میان ادارات عضو شورای هماهنگی می باشد.
حمید زمانی فر با اشاره به ارائه خدمات گسترده توسط سازمان های زیر مجموعه وزارت متبوع گفت: تهیه یک فصلنامه و نیز ویژه نامه مخصوص دهه فجر و ارائه فعالیت های شاخص در قالب آن نقش بسیار مؤثری در افزایش آگاهی جامعه مخاطب خواهد داشت.
وی ضمن تأکید مجدد بر دو اصل شورایی بودن و هماهنگی داشتن مدیران روابط عمومی اعضای شورای هماهنگی وزارت متبوع در این استان و ضرورت همفکری،تعامل و ارتباط مستمر و همه جانبه بایکدیگر و بررسی انجام وظایف محوله گفت: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای اطلاع رسانی اخبار و قوانین به جامعه مخاطب و تبادل لینک های اطلاعاتی بین دستگاهی در سطح استان نیز موجب افزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی مردم به دستگاههای خدمت رسان خواهدشد.
زمانی فر با اشاره به اینکه آموزش و تعامل دورکن اصلی در حیات یک روابط عمومی است گفت: اجرای دوره های باز آموزی مهارت های روابط عمومی و ارتباط و تعامل با صدا و سیما و سایر ارگانهایی که ارتباط با آنها در اجرای بهتر مأموریت ها مؤثر خواهد بود در دستور کار این جلسات خواهد بود.
در ادامه جلسه شهرام میلاسی دبیر ستاد اقامه نماز و شوای امر به معروف و ونهی از منکر این اداره کل گفت: بر اساس تفاهمنامه ای از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گردهمایی ائمه جماعات در استان اصفهان در دستور کار ستاد اقامه نماز استان قرار گرفته که لازم است با برنامه ¬ریزی مناسب انجام شود.
وی با جمع بندی نظری اعضای جلسه اعلام کرد: همایش ائمه جماعات دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در هفته اول اسفند ماه و به منظور ترویج فرهنگ نماز و راههای افزایش حضور کارکنان در نماز جماعت برگزار خواهد شد.
در این جلسه مدیران روابط عمومی ادارات تأمین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی،آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی، سازمان بازنشستگی، مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بیمه روستاییان و عشایرحضور داشتند و نظرات خود را در خصوص رسالتهای روابط عمومی ارائه نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا