مدیرکل تعاون اصفهان:

ارتقای سامانه‌های الکترونیک، مهمترین راه ارائه خدمت به مخاطبان است

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ارتقای سامانه‌های الکترونیک و رفع قطعی این سامانه‌ها، مهمترین راه ارائه خدمات مطلوب به جامعه مخاطبان است.

کامران کلانی مهابادی روز شنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران واحدهای اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت کشت و دامداری “فکا اصفهان” برگزار شد، افزود: تقویت سخت‌افزاری و تجهیزات زیرساختی برای حرکت به سمت دولت الکترونیک در ادارات شهرستان‌ها ضروریست.

وی با اشاره به ضرورت توسعه مسوولیت‌های اجتماعی در شرایط کنونی ادامه داد: مدیریت اقصادی و اجتماعی استان رویکرد ویژه‌ای به مسوولیت اجتماعی دارد و شرکت‌های تولیدی و  صنعتی نیز همراه با بخش دولتی اقدامات موثری در این زمینه انجام داده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به رسالت شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت در استان گفت:  این شورا بدنبال پیشبرد اهداف دولت و وزارت در اصفهان است و پرداختن به موضوع مسوولیت‌های اجتماعی و حفظ اشتغال موجود در استان در دستور کار این شورا قرار دارد.

‌وی  با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید محور اجرای برنامه‌های مرتبط با مسوولیت‌های اجتماعی در استان باشد، افزود: باید با انجام برنامه‌ریزی لازم از ظرفیت‌های واحدهای اقتصادی بویژه واحدهای اقتصادی  زیر مجموعه شرکت تامین اجتماعی استفاده شود.

در ادامه این جلسه مدیران ۱۱ واحد اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها، فرصت‌ها و محدودیت‌ها و چالش‌های موجود پرداختند.
شرکت کشت و دامداری فکا نخستین شرکت دانش بنیان دامپروری کشور و بزرگترین مجموعه پرورش گاو جرسی(ملکه نژادهای گاو شیری) و بزرگترین و تنها مجموعه تولید جنین‌های آزمایشگاهی کشور است و در یکسال گذشته ۲۲۵ تُن شیر تولید و چهار هزار راس گاو جرسی وارد کرده است.

معاون امور اقتصادی  و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در  سفر ۲ روزه  خود به اصفهان از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان بازدید کرد.
۵۰ هزار کارگاه با بیش از ۳۰۰ هزار  بیمه شده در شهرستان اصفهان وجود دارد و عملکرد اداره این شهرستان معادل هفت استان کشور است.

نشست هم‌اندیشی مدیران واحدهای اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری امروز با حضور معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از مدیران این شرکت ها در شرکت کشت و دامداری فکا اصفهان، برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا