دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد میزبان کنفرانس ملی مهندسی برق ایران

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد میزبان کنفرانس ملی مهندسی برق ایران

چهارمین “کنفرانس ملی مهندسی برق ایران” در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایسنا: چهارمین “کنفرانس ملی مهندسی برق ایران” با مشارکت مرکز تحقیقات ریزشبکه های هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار خواهد شد.

امروزه در دنیا علوم مهندسی وجهه‌ کاربردی بشر هستند. در این میان، نقش علوم مهندسی برق و کامپیوتر به عنوان موتور توسعه‌ صنعتی و علمی کشور اهمیتی روزافزون دارد. در دوره كنوني، تحقيقات از حالت كلي نگری در گذشته به جزئي نگری تغيير وضعيت داده اند و فناوری اطلاعات روز به روز در حال ارتقاء بينش ما در مورد جهان اطراف است.
بستر سازی مناسب جهت تبادل علمی و ارائه تجربیات اساتید برجسته در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر، جلب توجه مسئولان استانی و کشوری و اعتماد سازی صنعت در استفاده از دانش متخصصین داخلی در زمینه برق و کامپیوتر، آشنایی دانشجویان با مرز دانش در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر، آشنایی افراد با مجامع تخصصی تشکیل شده در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر، ترویج استفاده از فناوری های جدید در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر متناسب با شرایط كشور، تشویق دانشگاه ها و مراكز علمی و تحقیقاتی برای توسعه دانش مهندسی برق و کامپیوتر، ارتقاء دانش مهندسی برق و کامپیوتر در كشور، ایجاد بستر همكاری و ارتباط موثر بین دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراكز علمی- پژوهشی، بسترسازي زمينه هاي پژوهشی در حوزه كارآفريني، ارزش آفريني، و خلق ثروت، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در حوزه مهندسی برق و کامپیوتر، راه اندازی دبیرخانه دائمی کنفرانس و دسترسی آسان علاقه مندان و صرفه جویی در هزینه و وقت پژوهشگران از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

محورهای چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران شامل “مهندسی برق- قدرت”، “مهندسی برق-مخابرات”، “مهندسی برق –کنترل”، “مهندسی برق –الکترونیک”، “مهندسی برق-بیوالکترونیک”، “مهندسی برق- سخت افزار”، “مهندسی برق – شبکه”، “مهندسی برق- پایگاه داده” و “مهندسی برق- نرم افزار” است.

مهلت ارسال مقالات به چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران تا بهمن ماه سال جاری است و این کنفرانس در تاریخ 8 و 9 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا