دومین فصلنامه “دفتر تئاتر” در اصفهان منتشر شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دومین فصلنامه “دفتر تئاتر” در اصفهان منتشر شد

دومین شماره فصلنامه “دفتر تئاتر” كاري از دفتر تخصصي تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و تالار هنر زمستان سال جاری منتشر شد.

نخستين شماره دو فصلنامه “دفتر تئاتر” در 130 صفحه پاییز 96 به چاپ رسید که محمدرضا آريان فر، مرضيه اشرفيان، سوده اميرخاني، فهيمه زاهدي پور، فهيمه سياحيان، مهناز قبادي و مهسا منجزي پور از جمله منتقدین تئاتری بودند که مطالب آنها در حوزه نقد نمايش هاي به اجرا در آمده در تالارهنر در این فصلنامه منتشر شد.

در شماره دوم این فصلنامه پس از سرمقاله سردبير ويژه نامه، مقاله های رَوندِكارگردانی در تئاتر ايران از اسداله اسدي، بازتاب‌های نمایشی افسانه‌ها نوشته اكرم ابولمعالي، بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر سطح استدلال اخلاقی نوشته سوده اميرخاني، حسين سليمي بجستاني و آرميتا نوئين، ﺷﺎزده ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ شالشو این جا جا گذاشته… نوشته سعيد محسني  و طنز در تئاتر کودک و نوجوان نوشته اميد نياز به چاپ رسیده است.

در فصل كارنامه، فعالين و موثرين تئاتر كودك، پيشينه فعاليت ها و چشم انداز آينده كاري خود در زمينه تئاتر كودك را بيان كرده اند که اين بخش شامل ديدگاه هاي مجيد كيمايي پور، اكرم ابوالمعالي، احمد رضايي دارافشاني، اميد نياز، بهمن گرامي، رسول مسلمي، مهدي فدايي، اسداله اسدي، حبيب اله شفيعي و احمد شاهين فر می باشد.

نقد 24 نمايش به اجرا در آمده توسط دفتر تخصصي تئاتر یا حمايتي تالار در نيمه نخست سال 96 نیز در این فصلنامه عنوان شده است. بخشی از فصلنامه مربوط به جشنواره نمايش هاي بيروني است که تحليل پيمايشي اين نمايش ها را از ديد مخاطبين مطالعه می کنید.

علاقه مندان برای تهیه دومین شماره نشريه “دفترتئاتر” می توانند به محل تالار هنر واقع در خیابان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا