اجرای مسابقات ابروالیبال و فوتبال دستی انسانی در پارک جنگلی ناژوان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اجرای مسابقات ابروالیبال و فوتبال دستی انسانی در  پارک جنگلی ناژوان

مسابقات ابروالیبال و فوتبال دستی انسانی در بخش دوم جشنواره زمستانه “جمعه های بهاری” میزبان شهروندان علاقه مند است.

جشنواره زمستانه “جمعه های بهاری” به منظور ترغیب مردم و ایجاد فضایی دلنشین از سوی مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همراهی مجموعه تفریحی فرهنگی ناژوان در حال برگزاری است.

این جشنواره با برنامه‌هایی شامل جُنگ، مسابقات مختلف ویژه کودکان و بزرگسالان، اَبروالیبال و فوتبال دستی انسانی برگزار می شود که تمام اعضای خانواده می‌توانند در این برنامه شرکت کرده و آخر هفته شادی را به خود و اعضای خانواده هدیه کنند.

آغاز این برنامه از ساعت 10 صبح روزهای جمعه، است که  برنامه به دو بخش تقسیم می‌شود از ساعت 10 تا 13 به جُنگ و استیج اختصاص دارد، سپس پس از یک استراحت و صرف ناهار از ساعت 14 بخش دوم برنامه و مسابقات تفریحی آغاز می‌شود.

مسابقات به دو بخش اَبروالیبال و فوتبال دستی انسانی تقسیم می‌شود، اَبروالیبال همان بازی والیبال است که در آن توپ بزرگی قرار دارد و فوتبال دستی انسانی هم مانند بازی فوتبال دستی است که به جای مهره‌های آن از انسان استفاده شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند جمعه های هرهفته به محل پارک جنگلی ناژوان مراجعه کنند و  از برنامه های آن بهره مند شوند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا