سپاه نه تحریم شدنی است و نه حذف شدنی

ارک خبر- استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که سپاه با انقلاب عجین است، گفت: آنانی که سپاه را تحریم می‌کنند در حقیقت ارزش‌ها، انقلاب، کشور و مردم ایران را تحریم می‌کنند، سپاه نه تحریم شدنی است و نه حذف شدنی.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در کنار درایت، بصیرت و هوشمندی مردم آذربایجان و وفاداری ایشان به ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه، تعامل و همکاری همه نیروهای مسلح نیز نقشه‌های دشمن را برآب کرد.

خدابخش با اشاره به تلاش‌های سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعات و نماینده ولی فقیه در استان در جریانات اخیر، افزود: رفتارهای مردمی ارزشمند و بی بدیل امام جمعه تبریز را نباید فراموش کنیم؛ تعامل بین نیروهای مسلح و امنیتی استان نیز بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به ویژگی‌های امام جمعه تبریز یادآور شد: تقریبا بی‌نظیر است که چنین شخصیتی در هوای آلوده با اتوبوس تردد کند، در دانشگاه حضور یافته و در کنار دانشجویان غذا بخورد و همچنین در استادیوم ورزشی حاضر شود، این رفتارها بسیار ارزشمند است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در جریان فتنه اخیر که از مشهد شروع شده و یک هفته به طول انجامید، دشمنان تلاش بسیاری کردند تا تبریز را هم وارد میدان این فتنه کنند اما در نهایت موفق به اجرای نیات پلید خود نشدند
خدابخش افزود: در جریانات اخیر حتی فرزند سید کاظم شریعمتداری که در خارج از کشور حضور دارد، هم کلیپ تحریک کننده‌ای پخش کرد، اما تبریز همچنان رو سفید ماند و افتخاری دیگر آفرید.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در اوایل انقلاب تا شروع جنگ، چه در دوره‌ای که گروهک‌ها فعالیت‌های تروریستی داشته و اقدام به ایجاد ناآرامی در اکثر نقاط ایران می‌کردند، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازنگی، جنگ سخت، جنگ نرم، عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و… مصداق بارز آیه‌ی “واعدوا لهم ما استطعتم من قوة” را عملیاتی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا