سازمان آتش نشاني اصفهان آمادگي كامل در مقابله با حوادث دارد/ايثارگري آتش نشانان هيچ گاه فراموش نمي شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

سازمان آتش نشاني اصفهان آمادگي كامل در مقابله با حوادث دارد/ايثارگري آتش نشانان هيچ گاه فراموش نمي شود

شهردار اصفهان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو به ايستگاه مرکزي آتش نشاني اصفهان رفت و از نزديک با آتش نشانان گفتگو و به آنها خدا قوت گفت.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي صبح امروز همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو در جمع آتش نشانان حاضر تا از نزديک با آنها گفتگو و ديدار داشته باشد و از زحمات آنان تشکر و قدرداني نمود.

در جريان بازديد شهردار اصفهان از ايستگاه آتش نشاني، آتش نشانان به اجراي مانور و اجراي برنامه پرداختند.

شهردار اصفهان همچنين در اين بازديد با حضور در اتاق فرماندهي طي پيامي به ايستگاه هاي مختلف خدا قوت و سالروز حادثه ساختمان پلاسکو را تسليت گفت.

قدرت الله نوروزي در پيام خود بيان داشت: امروز مصادف است با حادثه جانگداز پلاسکو، روزي که 16 نفر از مردان رشيد آتش نشاني تهران براي حمايت از مردم جان باختند، من اين روز را به همه شما تسليت مي گويم.

وي در ادامه پيام خود به ايستگاه هاي مختلف آتش نشاني در شهر اصفهان بيان داشت: امروز از ايستگاه مركزي آتش نشاني اصفهان بازديد کردم و شاهد رشادها و جوان مردي هاي همه شما بودم و همچنان که در گذشته نيز شنيديم اين موضوع بر همه واضح است که شما در اصفهان براي نجات جان مردم رشادتهاي بسياري از خود نشان داديد من به همه شما اين تلاش ها را تبريک مي گويم و آرزوي موفقيت براي همه شما دارم.

مردم از آتش نشانان خاطرات خوبي در ذهن دارند

نوروزي در ادامه گفت: اميدوارم در همه حوادث ناگواري که رخ مي دهد همچون گذشته مردانه به ميدان بياييد و براي نجات انسانها از همه چيز خود در راستاي انجام ماموريت بگذريد و همچون گذشته در ذهن مردم از خود خاطرات خوبي بر جاي بگذاريد.

شهردار اصفهان در بخش پاياني پيام خود که از طريق اتاق فرماندهي به ايستگاه هاي مختلف آتش نشاني بيان کرد گفت: براي شادي روح شهدايي که در راه نجات مردم تلاش کردند خصوصا شهداي ساختمان پلاسکو که در سال گذشته اتفاق افتاد صلوات و فاتحه اي قرائت کنيد.

در ادامه ايستگاه هاي مختلف آتش نشاني از توجه شهردار اصفهان و پيام ايشان به مناسبت سالروز حادثه پلاسکو تشکر و قدرداني کردند.

نوروزي همچنين پس از بازديد از بخش هاي مختلف ستاد مرکزي آتش نشاني اصفهان اظهار داشت: سازمان آتش نشاني اصفهان توانايي و آمادگي كامل در مقابله با حوادث احتمالي  دارد و متوسط رسيدن نيروهاي آتش نشاني به محل حادثه بين 3 تا 5 دقيقه است كه استانداردي جهاني است.

وي با ابراز خرسندي از پتاسيل و توانمندي سازمان آتش نشاني اصفهان  براي مقابله با حوادث ناگوار اذعان داشت: امروز از نزديك از فعاليت ها و مانورهاي آتش نشانان بازديد كردم و معتقدم سازمان آتش نشاني اصفهان آمادگي كامل در مقابله با حوادث احتمالي را دارد و بايد به آنها دست مريزاد و خسته نباسيد گفت.

رشادت و ايثارگري آتش نشانان نقطه اميد و اتکاء مردم است

شهردار اصفهان با تاكيد بر اين كه شهروندان با رعايت نكات ايمني مي توانند از بروز برخي حوادث جلوگيري كنند ادامه داد: اما اين اميد را به مردم اصفهان مي دهم که اگر در اصفهان حادثه اي رخ دهد آتش نشانان 3 تا 5 دقيقه خود را به محل حادثه مي رسانند كه  استاندارد جهاني است و اين مهم نقطه اميد و اتكا مردم است كه آتش نشانان با رشادت و ايثارگري از جان مردم  حراست مي كنند.

نوروزي تاکيد داشت: در گام نخست ايمني در دست خود مردم است و آنها بايد تلاش داشته باشند تا از وقوع حادثه جلوگيري کنند اما از آنجا که حادثه خبر نمي کند و هر کجا ممکن است رخ دهد و بايد اين اميد را داد که اين نيروهاي رشيد آمادگي هر گونه ايثار گري را دارند.

وي ضمن آرزوي موفقيت براي آتش نشانان براي داشتن روحيه شجاعت و ايثارگري تصريح كرد: آتش نشانان در ماموريت حادثه پلاسكو نشان دادند كه داراي روحيه جانفشاني و از خودگذشتگي هستند و آتش نشانان اصفهان نيز همچون گذشته بارها اين روحيه را به منصه ظهور رسانده اند و اميد است همچنان با حفظ  اين فداكاري مردانه به ميدان بيايند.

نوروزي اضافه كرد:  فداكاري و ايثارگري آتش نشانان در اذهان باقي مي ماند و هيچ گاه فراموش نمي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا