نظافت زاينده رود در زماني بي آبي بسيار سخت است/ شهروندان از ريختن زباله در رودخانه خود داري كنند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان:

نظافت زاينده رود در زماني بي آبي بسيار سخت است/ شهروندان از ريختن زباله در رودخانه خود داري كنند

مدير عامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان گفت: شهروندان همیشه در نظر داشته باشند که رودخانه اگر خشک یا پُر آب باشد، باید نظافت آن مورد توجه باشد از این رو باید از ریختن پسماندهای خشک یا تر در بستر آن خودداری کنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، حميد رضا صبور در حاشيه برگزاري شوراي سازمان خدمات موتوري اذعان داشت: نظافت رودخانه زاينده رود در زماني كه آب در آن جاري نيست به طور مستمر انجام مي شود.

وي اضافه كرد: لازم است شهروندان همیشه در نظر داشته باشند که رودخانه اگر خشک یا پُر آب باشد، باید نظافت آن مورد توجه باشد از این رو باید از ریختن پسماندهای خشک یا تر در بستر آن خودداری کنند.

وي اضافه كرد: نظافت رودخانه در زماني كه در آن آب نيست بسیار سخت تر است زیرا هنگامی که رودخانه پر آب بود زباله ها را آب با خود می برد اما الان که رودخانه آبی ندارد هر زباله ای که ریخته می شود برای جمع آوری آن با مشکل مواجه هستیم.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري با بيان اين كه این سازمان یکی از پُرکارترین سازمانهای شهرداری اصفهان به شمار می رود تصريح كرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد رفت و روب معابر اصلی  اصفهان مکانیزه انجام می شود.

وي با اشاره به وظايف سازمان خدمات موتوري عنوان كرد: اعزام ماشین آلات خدماتی به سطح شهر و تعمیرات و نگهداری کلیه ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری اصفهان  از جمله وظايف اين سازمان است كه اين سازمان در ۲ شیفت کاری در جهت نگهداری و تعمیرات این ماشین ها اقدام می كند تا بتوانند وظایف خودشان را در سطح شهر به نحو احسن انجام دهند.

صبور با اشاره به اين كه خدمات موتوری شهرداری اصفهان به فناوری هایی دست یافته است ادامه داد: سازمان با استفاده از کارشناسان خود یکدستگاه نرده شوی در سازمان ساخته  تا بتوانیم نرده های BRT را به صورت مکانیزه در کمترین زمان ، بالاترین کیفیت و حداقل استفاده از آب نظافت کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا