مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: هم افزایی و تعامل با شرکت های FCP به منظور افزایش حجم بازار ارتباطات کشور

پایگاه خبری ارک خبر-تهران:

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: هم افزایی و تعامل با شرکت های FCP به منظور افزایش حجم بازار ارتباطات کشور

مهندس صدری در دیدار با مدیران شرکت های FCP با تاکید بر تعامل روزافزون با اپراتورهای ارتباطاتی کشور گفت: صنعت مخابرات به اندازه ای پیشتاز است که تمام بازیگران این عرصه می توانند با گسترش سرویس ها، بهترین خدمات را در بازار رقابتی به مشتریان ارائه دهند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در دیدار با مدیران و مسئولان شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی (FCP)ها که امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه برگزار شد، خاطر نشان کرد: یک پروژه «برد – برد» را با شرکت های FCP پیش خواهیم برد که نفع آن به  تمام مشتریان می رسد.

 

وی افزود: شرکت مخابرات ایران علاوه بر بحث های خرده فروشی، عمده فروشی را نیز به عنوان یکی از مهم ترین مسئولیت های شرکت دانسته که در این راستا با هم افزایی با شرکت های همکار، آماده ارائه تمام ظرفیت های  قابل ارائه مخابرات به FCPها هستیم.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: تعداد مشترکین تلفن ثابت و فاصله زیاد این تعداد با تعداد مشتریان اینترنت ثابت، بهترین ظرفیت برای گسترش بازار و ارائه دیتای پرسرعت به مشتریان در سراسر کشور است.

 

وی اضافه کرد: افزایش تعداد مشتریان و رشد روز افزون بازار ICT ، در تحقق اقتصاد مقاومتی ، رشد استارتاپ ها و اشتغال زایی در سطح جامعه موثر است.

 

مهندس صدری تاکید کرد: آمادگی داریم تا با تمام شرکت های FCP به منظور توسعه بازار ارتباطات کشور همکاری کنیم، البته توسعه بخش دیتا در اقصی نقاط کشور یک کار ملی است تا در نتیجه، سهم دسترسی مشتریان در سراسر کشور به میزان قابل قبولی افزایش یابد.

 

وی ادامه داد: ارائه سرویس های VOD، به همراه افزایش کیفیت خطوط ADSL از مهمترین راهکارهای افزایش سود دهی بخش ارتباطات ثابت کشور است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید کرد: در بخش فیبر نوری و ارائه سرویس های مبتنی بر دسترسی اینترنت پر سرعت، آماده همکاری همه جانبه با تمام شرکت های FCP هستیم.

 

در این دیدار، مدیران شرکت های FCP نظرات خود را به منظور تقویت مشارکت با مجموعه مخابرات ایران و استفاده از پتانسیل بازار دیتا  به منظور ارائه سرویس های بهتر، اظهار و در مورد  گسترش همکاری ها با شرکت مخابرات اعلام آمادگی کردند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا