رسانه ها رکن رکین چهارم دموکراسی در روشنگری، اطلاع رسانی و شفافیت در شهر هستند/ لزوم حفظ رعایت شأن و شخصیت اهالی قلم در شهر، شهرداری و شورای شهر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان:

رسانه ها رکن رکین چهارم دموکراسی در روشنگری، اطلاع رسانی و شفافیت در شهر هستند/ لزوم حفظ رعایت شأن و شخصیت اهالی قلم در شهر، شهرداری و شورای شهر

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه ها رکن رکین چهارم دموکراسی در روشنگری، اطلاع رسانی و شفافیت در شهر هستند و با توجه به این موضوع رعایت شان و شخصیت اهالی قلم در شهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر به بهترین شکل ممکن حفظ و رعایت شود تا سبب رنجش و دلزدگی این عزیزان نباشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، امیراحمد زندآور در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به بررسی بودجه پیشنهادی سال 1397 شهرداری در شورای اسلامی شهر متذکر می شوم قبل از نهایی شدن بودجه در شورای اسلامی شهر از اعلام بودجه و عناوین پیشنهادی در رسانه ها خودداری کنند تا ایجاد توقع ننموده و شورای اسلامی شهر نیز بتوانند با چکش کاری مناسب در عناوین و ردیف ها تصمیم گیری لازم را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است و مسافران نوروزی در این ایام به اصفهان سفر خواهند داشت، اضافه کرد: مسلماً جاری شدن آب در رودخانه  زاینده رود در ایام تعطیلات نوروزی بر جذابیت شهر خواهد افزود و سفر به اصفهان زیاد خواهد شد و در سیاست های شهرداری مبنی بر رونق گردشگری تاثیر بسیاری خواهد داشت و دست اندرکاران باید تدابیر لازم جهت استقبال از مسافرین را بهتر از سال گذشته بیندیشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار، معاونت شهرسازی و عمرانی، ریاست شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان تقاضامندیم با توجه به اهمیت موضوع طرح محور تشریفات فرودگاه اصفهان حدفاصل اصفهان تا میدان لاله را به طول  11 کیلومتر با توجه به طرح ها  و مصوبات قبلی و قابلیت های مسیر جهت توسعه پایدار شهر اصفهان مدنظر قرارداد و در بودجه سال 97 مجموعه ها مدنظر قرار بدهد.

وی ادامه داد: رسانه ها رکن رکین چهارم دموکراسی در روشنگری، اطلاع رسانی و شفافیت در شهر هستند و با توجه به این موضوع رعایت شان و شخصیت اهالی قلم در شهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر به بهترین شکل ممکن حفظ و رعایت شود تا سبب رنجش و دلزدگی این عزیزان نباشیم.

زندآور تاکید کرد: از معاونت فرهنگی و سازمان وابسته تقاضای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص چگونگی استفاده صحیح از مصرف آب با توجه به وضعیت ویژه ای که در این خصوص به وجود آمده را دارم.

وی افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم در خصوص قانون شوراهای اسلامی شهر که دارای معایب و نواقصی است اقدامات و تدابیر لازم و به موقع را بیندیشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به ماه های پایانی سال لازم است معاونت اجرایی خدمات شهری اقدامات عاجل جهت تشکیل ستاد نوروزی و جمع آوری متکدیان و رسیدگی ویژه به وضعیت تقریباً نامطلوب پارک های سطح شهر را انجام بدهند.

وی اظهار کرد: از مسئولین و مدیران شهرداری و شهردار تقاضای عاجل جهت کنار گذاشتن بوروکراسی غیرضروری اداری و صدور مجوزات قانونی در کوتاه ترین زمان ممکن را داریم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا