رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک رویداد بزرگ فرهنگی مورد تائید سازمان جهانگردی دنیاست

ارک خبر- معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک رویداد بزرگ فرهنگی بوده که مورد تائید سازمان جهانگردی دنیاست.

سعید اوحدی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ از طرف سازمان همکاری کشورهای اسلامی انتخاب شده است و این انتخاب اصلاً به راحتی انجام نگرفته زیرا رقابت بسیار سنگین بین شهر زیبای تبریز با شهرهای مهم دنیا وجود داشت.

وی افزود: شهر تبریز به دلیل داشته‌های تاریخی، فرهنگی،اسلامی،ارزش‌های اصیل و مهم‌تر از همه وجود مردم همیشه حماسه‌ساز پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: قطعاً سال ۲۰۱۸ یک فرصت بسیار مناسبی بوده تا بتوانیم در حوزه صنعت گردشگری کشور از این رویداد مهم جهت جذب گردشگران استفاده کنیم.

وی ادامه داد:رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک رویداد بزرگ فرهنگی است که مورد تائید سازمان جهانگردی دنیاست.

اوحدی با اشاره به برگزاری اجلاس دوم فرهنگ، گردشگری و توسعه پایدار در عمان تصریح کرد: در آن اجلاس بنده با رئیس سازمان جهانگردی صحبتی داشته و با بیش از ۱۰ وزیر جهانگردی ملاقات‌هایی انجام گرفت که مجموع این گفت‌وگوها بیانگر این بود که همه این رغبت را دارند که در این اتفاق بسیار مهم حضور داشته باشند.

وی اذعان داشت: مردم تبریز همت جدی در این رویداد را داشته و خود را آماده کرده‌اند تا پذیرای مهمانان رویداد تبریز ۲۰۱۸ باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا