شهر اصفهان با مشارکت و احساس مسئوليت همگاني شاداب و سر زنده مي شود/ براي تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

شهر اصفهان با مشارکت و احساس مسئوليت همگاني شاداب و سر زنده مي شود/ براي تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست

شهردار اصفهان گفت: اميداست با پشتوانه و مشارکت و احساس مسئوليت همگاني در تمام بخش ها بتوانيم شاهد شهري پويا، شاداب و سر زنده باشيم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان ، قدرت الله نوروزي ضمن تبريک پيروزي انقلاب تصريح کرد: 39 سال پيش مردم اصفهان در ميداني مانند ميدان امام حسين (ع) و خيابان هاي اطراف براي شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي به ميدان آمدند و توانستند با شعارهاي خود نظامي را تغيير داده و نظام جمهوري اسلامي را جايگزين کنند.

براي تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست

وي با بيان اين كه خون هاي زيادي از سال 57 تاکنون براي پايداري شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي ريخته شده است و براي تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست و در قانون اساسي اجازه داده نشده تا به بهانه استقلال، آزادي هاي مشروع مردم گرفته شود اذعان داشت: همچنين اجازه نداده ايم تا در سايه آزادي، استقلال کشور آسيب ببيند و دو واژه استقلال و آزادي ملازمه داشته و تاکنون نيز براي رعايت هر دو مردم تلاش هاي بسياري انجام داده اند.

نوروزي اضافه کرد: اميدواريم در اين سي و نهمين سال پيروزي انقلاب اسلامي بتوانيم شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي و برابري و برادري را محکمتر از گذشته ادامه داده و شاهد تحقق آرمان هاي ملت ايران باشيم.

اجازه نداده ايم در سايه آزادي، استقلال کشور آسيب ببيند

وي با بيان اينکه مجموعه شهرداري اصفهان با خدمات رساني مناسب به شهروندان در راستاي تحقق آرمان هاي انقلاب از هيچ کوششي دريغ نخواهند کرد، افزود: تمام پرسنل شهرداري براي تحقق و استمرار اين نظام در تمام صحنه ها حضور داشته و با تمام همت خويش براي جلب رضايت مردم تمام تلاش خود را انجام مي دهند.

نوروزي گفت: اميدواريم با پشتوانه و مشارکت و احساس مسئوليت همگاني در تمام بخش ها بتوانيم شاهد شهري پويا، شاداب و سر زنده باشيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا