احداث بوستان ۲۱ هزار مترمربعی در خیابان گلستان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

احداث بوستان ۲۱ هزار مترمربعی در خیابان گلستان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: احداث بوستان ۲۱ هزار متر مربعی حدفاصل خیابان گلستان تا میدان حج با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

ارک خبربه به نقل از ایمنا:علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث بوستان ۲۱ هزار مترمربعی حدفاصل خیابان گلستان تا میدان حج با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال از یک سال گذشته در دستور کار منطقه ۷ قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان، سرانه فضای سبز شهر باید افزایش یابد و در این راه لازم است همه مردم و مسئولان تلاش کنند، این بوستان نیز در راستای افزایش سرانه فضای منطقه احداث شده و در آینده به تمیزی شهر کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بوستان گلستان برای تردد آسان معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است، عنوان کرد: این بوستان به سایت بازی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ، مسیر ویژه عبور دوچرخه مجهز شده، همچنین در این پروژه ۷۰ پایه روشنایی و سه هزار اصله درخت و درختچه گل کاشته شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: از دیگر پروژه های منطقه ۷ می توان به احداث بلوار و پیاده رو سازی خیابان یکتا، زیرسازی و آسفالت مادی و بلوار ایمان با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، پیاده روسازی خیابان گلستان با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان، پیاده روسازی خیابان آل بویه و زیرسازی خیابان های سطح منطقه اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا